gevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tasha, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    hey allemaal
    ik maak me zorgen vanmiddag ben ik echt zo stom geweest! ik ging even de lampjes in de keuken vervangen en in plaats van naar de schuur te lopen en de trap te halen of wachten tot iemand het voor me kon doen ben ik dus gewoon op het keukenblok geklommen... en heel dom ben ik gevallen.
    half uurtje daarna kreeg ik buikpijn en word niet minderen. ik ben nu 10 weken en 4 dagen zwanger dus eigenlijk moet mijn kleine uk toch goed beschermd zitten...
    zal die buikpijn door de val komen of door dat ik me druk maak?
    moet ik iemand bellen of gewoon nog even afwachten?

ik weet het niet meer

groetjes tasha

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    je kleine zit idd goed verpakt maar als je pijn hebt zou ik wel ff bellen! Sterkte!

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Meis jij maakt je druk dus pak even de telefoon en bel je vk! Ik denk dat het wel mee valt maar ten eerste weet je het nooit en ten tweede, daar zijn ze voor! Echt gewoon bellen hoor! Had ik ook gedaan!

Dikke knuffel, je voelt je vast heel akelig nu!

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Je kleine zit echt wel goed beschermd hoor! Maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon even de VK bellen, zij kan je vast geruststellen.

5. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    He.. Ik zou ook bellen! Je maakt je ongerust en je hebt buikpijn.. Ze zijn er niet voor niets!!! BELLEN!! Ik denk dat de kleine idd niet zomaar iets kan hebben maar om t zekere voor t zekere te nemen! Sterkte!!

6. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Gewoon bellen, beter een keer te veel dan te weinig!

7. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik zou bellen je bent pas 10 weken en je bent de eerste 3 maanden nog niet door... dus ik zou bellen ook al zit de kleine goed beschermd... je heb dan wel zekerheid dat alles goed gaat en je heb er pijn aan dus..

8. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    heb je gebeld??

9. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Voor de zekerheid bellen;) kan toch geen kwaad ff te bellen. Daar zijn ze voor. Ik ben met 31 weken van de trap gevallen. Niet op m'n buik gelukkig, maar ik schrok wel heel erg. Bij mij viel alles mee. Alleen m'n teen gebroken. Maar dat was na 4 a 5 weken weer geheeld;)

10. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    ojee dat is schrikken!! :$ Heb je wel gebeld? Hoe is het afgelopen? Heb je nu nog pijn?

11. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    hey allemaal
    gister avond heb ik toch niet gebeld.. wilde het even afwachten en bij mijn andere twee kids geen onnodige stress veroorzaken.
    vanmorgen had ik een druppel (bij het afvegen) bloed dus toen heb ik wel gelijk gebeld. wat een hell dat wachten kon pas vanmiddag terecht gelukkig kwam er een vriendin langs zodat ik niet helemaal gek werdt.
    in het ziekenhuis is een echo gemaakt en onze kleine uk was druk aan het bewegen! ik heb geloof ik wel 10 keer gevraagd of alles ok was maar met de kleine uk is alles helemaal ok
    de pijn die ik nog steeds heb komt echt van de val en van de stress. had deze week ook 2 keer echt k*t nieuws gehad enz dus extra stress
    advies is de komende dagen zo veel mogelijk rust houden.
    ik ben echt zooooo onwijs!!!
    iedereen bedankt voor jullie reacties!!!

Deel Deze Pagina