ik geef nu vak een koekje, cracker of broodkorst. Maar mag je ook al rozijntjes geven??En wat nog meer?? rijstcracker vindt ze helemaal niks.
stukje fruit, rozijntjes heb ik zelf pas met zo'n 11 mnd. gedaan, je zou het een keer kunnen proberen.
Rozijntjes zijn prima als je kindje ze goed weg krijgt. Je kunt het zeker proberen. Wat gaven wij een paar maanden geleden: - fruit - crackers - stukje ontbijtkoek - gewoon stukje brood - kinderkoekje - komkommer - rijstwafel (was bij dochterlief niet populair) - rozijntjes - appelstukjes (ook hema) - yoghurt
Sluit me aan bij bovenstaande tussendoortjes! Hier zijn rijstwafeltjes wel favoriet! Geef nu sinds een tijdje die van Organix goodies. Die hebben of bosvruchten- of appelsmaak. Zit geen zout, suiker of kleur- en smaakstoffen in!
bij AH hebben ze die organic dingen! cracotte is hier favoriet...en soms zo'n kinder mini ontbijtkoekje... (dat is voor ons 2 happen, zo'n kleintje)
Ik haal die organic bij de C1000, maar denk dat ze die bij meer supermarkten wel hebben! Cracotte is hier ook favoriet...
Wij hebben inderdaad dezelfde tussendoortjes. Alleen soepstengels zijn zijn favoriet . De rozijntjes uit een doosje, eet hij het doosje op ipv de rozijntjes Vers fruit moet hij bij ons niets van hebben, maar wel slurpfruit (dat zijn die breakers maar dan met fruit)
voor een aantal dingen moet ik nog even wachten tot ze 1 jaar is: fruitreepjes, slurpfruit en organics! Maar ben zo al aardig op weg!
Die organics hebben ze ook al vanaf 8 maanden, maar het meeste is inderdaad vanaf 12 maanden. Naast die rijstwafeltjes hebben ze ook gewone koekjes vanaf 8 maanden.
In 'mijn tijd' (2008-begin 2009) stond er op de verpakking van de bambix rijstewafeltjes nog 6 maanden... met 6 maanden heeft mijn zoontje ze soms wel eens gekregen.
hier ook, gewoon geprobeerd, gign verbazingwekkend goed...toen ging ie echt nog sabbelen en het "smelt" ehct heel snel
ik heb idd de bolletjes koekjes vanaf 8 mnd en de rijstwafeltjes (maar ze denkt dat het speelgoed is!) Maar welke organics zijn dan vanaf 8 mnd? Ik zie alleen 1 jr.
ik heb van die volkoren koekjes vanaf 6 mnd ooit es gekocht...mn zoontje vond het niks aan maarja wie weet ..ze zijn echt zacht, niet zoals bambix of nijntje..deze "smelten" ook snel
Die rijstwafeltjes met 'smaakje' zijn vanaf 8 maanden en zag laatst ook een soort van (volkoren) koekjes vanaf 8 maanden... De rest is inderdaad vanaf 12 maanden.
In welk schap vinden jullie die organix?? Ik heb me suf gezocht bij de AH maar niet gevonden... Hier waren rijstewafeltjes een groot succes.. maar helaas komen ze tegenwoordig deels terug na een kwartiertje.. grote kliederboel dus en ze vind het zelf ook nix die mond wafel terug.. Gebeurt hier ook met van die zachte babykoekjes/liga.. dus die doen we al langer niet meer... Ben dus weer op zoek naar wat tussendoortjes die wel kunnen... Van de week eens ontbijtkoek proberen idd.. en nu krijg ze ook soms een handje halve druifjes (dat is altijd smullen)
ja geef ook ontbijtje koekje, zo'n kinderontbijtkoekje... mn zoontje krijgt heel soms een nijntje koekje...die bambix en liga vind ik zooo eng, nog steeds...nijntje knoeit tenminste ook niet zo...en is heel goed te eten in elk geval..vor af en toe.. ik ben sinds een week soepstengels gaan geven, dee dik nog niet, maar dat vind ie heeelrijk!
welk kinderontbijtkoekje? Hier lagen van de week voor het eerst de organics vanaf 8 mnd in de schappen bij de Coop.Heb de volkorenkoekjes gekocht en zal die deze week eens geven. Soepstengel zal ik ook eens gaan proberen.
ja ik heb bij c1000 van het huismerk, is zo'n grote zak, staat op ontbijtkoekjes voor kinderen ( zit dan zogezegd minder suiker ofoziets in) het zijn in feite 3 hapjes...dus voor af en toe mag ie het wel van mij