Hier nog een 4 en een 4+ gehaald. De 4 waren verder al op. Hier trouwens wel de rest ook in de aanbieding de 5 en de broekjes. Stond bij alle varianten en de 5 lag ook bij de aanbieding
Bij ons waren de nieuwe verpakkingen ook in de aanbieding. Hiervan is de luier iets dunner, verder ook prima luiers.
Heb hier ook twee pakken nieuwe luiers maat 4. Omdat de groene pakken al op waren en het heel hard liep, deden hier ook de nieuwe pakken mee in de actie. Zijn zeker wel dunner dan de vorige. Maar nog niet getest, zit nog volop in maat 3. Dol op voorraad. In een pak maat 4 zitten 40 luiers.
Ik heb ook maar 2 pakken maat 5 gekocht.. Alle varianten waren hier trouwens in de reclame.. Vanmiddag gelijk getest en voelen op zich goed aan.. Voor de nacht houd ik het op pampers, overdag dan maar een de etos gaan testen, want vanmiddag 1,5 uur van huis weg en mijn kereltje had zijn hele broek nat, stomme simply dry luiers van de pampers!
Hier waren ook gewoon alle maten in de aanbieding. Wel alleen maar de oude verpakkingen (die groene), maar ze hadden er nog genoeg van. De 2 verkoopsters in de winkel wisten trouwens niks van een nieuwe verpakking, dat vond ik wel raar Hoe ziet de nieuwe verpakking er uit?
De nieuwe verpakkingen zijn een beetje creme kleurig, heel licht bruin, saaie verpakking als je het mij vraagt. Vond dat groene vrolijker, haha. Maar het gaat om de inhoud.
Iemand de nieuwe luiers al getest? Heb zelf 2 pakken, maar die maat is nog veel te groot. Ben wel benieuwd of ze bevallen.