Ik heb een aantal difrax flesjes gekocht met maat s speen. De smalle en de brede. Nu merk ik dat de brede flesjes allemaal lekken! Je moet soms 5 6 keer dichtdraaien en dan bij het schudden lekt het nog melk. De smalle flesjes hebben dit niet. Heeft nog iemand dit ondervonden?
Sowieso hoor je flessen niet te schudden, dan komt er lucht in de melk en krijgen babys extra (kans op) krampen.
Difrax staat er om bekend te lekken. Daarom ben ik toen overgegaan op een ander merk. Heb toen nog wel een klacht ingediend nadat ik dat had gelezen hier. Kreeg toen een nieuwe opgestuurd gekregen maar die lekte ook.
Je moet oppassen dat ze volgens mij niet te hard dicht draait dan draaien ze door. Hier gebruiken we de Difrax wide en geen last van lekken.
Hier alleen smalle, maar mooit last gehad van lekken. Ook bij de andere 3 kinderen difrax gehad, ook toen nooit gelekt. Geen idee waar het aan ligt, maar in heb laatst een van onze niet lekkende flessen aan iemand gegeven om te proberen en daar lekte hij, best bijzonder.
Ik gebruik alleen maar de smalle. 1 keer een lekkende fles gehad, ik kreeg toen een nieuwe opgestuurd. Daarna nooit meer last van gehad
Als je dit aan difrax meldt en een foto meestuurd van het lekker sturen ze zonder problemen een nieuwe fles
Hier ook difrax en fles heeft ook wel eens gelekt, toen opnieuw het ventiel er opnieuw in gedaan en de onderkant opnieuw dicht gedraaid, toen was het goed. De onderkant gaat snel scheef en dan lekken ze. Mocht dit niet helpen even een klacht indienen bij difrax, dan krijg je een nieuwe.
Lekken ze wel vanaf boven? Ik had ( toen ik nog difrax gebruikte in het begin ) vanaf de onderkant zeg maar. Water van het afwassen ging dan in die ring zitten die je aan moet draaien voor het vacuüm trekken, alles de hele tijd zeiknat.