Ons zoontje Lasse is heel erg traag met drinken. Zit soms half uur tot 3 kwartier met 120 ml. Overdag vind ik het niet zo erg maar 's nachts wil ik graag snel mijn eigen bedje weer in. Hij valt verschillende keren in slaap tijdens fles en stopt regelmatig met drinken. Het maakt niet uit of ie goed wakker is bij het begin van de voeding. Het is gewoon altijd. Ik gebruik de Avent en dan de 1 speen. Heb nu de 2 erop gedaan. gaat klein beetje beter. Wie kent dit en heeft tips voor me? Ander merk fles of andere ideetjes. Alle tips zijn welkom hoor. Groetjes Martine
Misha was ook zo'n trage troela. Ik ben overgaan op de Difrax S-fles met de kersspeen, maatje S, later de M. Met deze fles ging het drinken aanzienlijk beter, meestal was het flesje dan met 20 minuten tot een half uur leeg en dat is een mooie tijd. Sneller moet ook weer niet, ivm krampjes, zuigbehoefte, mindere verzadiging etc...
Hier hetzelfde, met Avent ging het veel te langzaam. Wij gebruiken nu ook de kersspenen van Difrax, maatje S, en nu gaat het goed, ongeveer 120ml in een kwartier. Over een paar weken gaan we denk ik over op maatje M, maar we hebben er ook 3 standen spenen van gekocht. Ik geef borstvoeding en dan is zo'n 3 standenspeen denk ik wel handig om de toestroom een beetje na te bootsen.