Vanaf a.s. zondag voor het eerst alleen met onze spruit (army wive)

Discussie in 'De lounge' gestart door Siren84, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Komt wel goed meis! ik doe het al 3 jaar alleen ;) en ja eerst is het gewoon even wennen en vreemd. maar ik weet zeker dat je het kan hoor!

2. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Normaal is 4 op en 4 af, maar nu ff 3op en af.
    Ik moet zeggen dat de eerste 3 maanden t zwaarst waren nu gaat t eigenlijk best wel goed (ik heb natuurlijk ook hele lieve kindjes haha)

oja t zijn weken geen maanden hoor

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

herken het niet maar wil je veel sterkte wensen. Komt zeker goed! en idd lekker hier komen kletsen. heb je een vriendin waar jealtijd heen kan gaan?

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb genoeg vriendinnen maar die hebben niet altijd tijd. Ze werken allemaal nog full time en eentje is met een HBO opleiding bezig, zij heeft het echt heel druk. Snap ik ook wel.

1vriendin van me is net bevallen 2weken geleden, bij haar kan ik wel terecht, ze heeft ook verlof... kunnen we lekker tutten met de 2 baby's hihi :) Maar wil me niet teveel opdringen want het is zo wennen in het begin als je voor het eerst moeder wordt.

En mijn moeder, daar kan ik altijd terecht!

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    3 op, 3 af, dat klinkt alsof je man vaart?
    De mijne vaart in ieder geval en het is hier altijd 2 op, 2 af. Je went er aan vind ik. Ik vind het nu omdat het met mij niet zo goed gaat wel zwaar alleen met 2 kids maar normaal is t prima te doen.

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik zal je zeker PBen dan:) Ik heb hier ook wel vriendinnen maar die werken gewoon. Mijn familie woont hier 150 km vandaan, dus doordeweeks zie ik bijna niemand op de kinderen na. Best eenzaam. Ik denk zelf dat de eerste en laatste maand het zwaarste zijn, de eerste omdat je dan echt moet wennen en het dan nog zolang duurd, en de laatste zal wel gewoon heel langzaam gaan denk ik.
    Ik wil wel proberen naar die familie-dagen te gaan, omdat ik hoorde dat je elkaar dan ook via een videoverbinding kan zien, en wil hem toch graag de kids laten zien. Vooral Emily, die verandert dan per week natuurlijk.
    Ze is dan bijna 6 maanden als hij vertrekt en 11 maanden als hij terug komt:(

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hier gaat mijn vriend ook voor het eerst weer weg na de bevalling van onze dochter. Volgende week een halve week en die week erop een hele week....Ik zie er ook best tegenop, omdat het ritme van m´n dochter niet altijd in het ritme van m´n zoon past. Waardoor ik soms met een huilende baby sta te koken of zoonlief in bad doe....
    Dus voor mij ook weer een goede oefening!

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Videoverbinding klopt! Maar dat is niet elke maand volgens mij... weet niet zeker. Ik heb de mogelijkheid 1x gehad mijn man te zien. Dan krijg je ook maar een paar minuutjes. Mijn schoonmoeder en schoonzus zaten er toen ook bij en toen kon ik eigenlijk niet alles zeggen wat ik wilde. Dat zouden ze echt beter moeten regelen!!!! Vaker en langer!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat is wel fijn dat je altijd bij je moeder terecht kan en bij een vriendin. Snap dat je je niet teveel wil opdringen. Ze vind het vast wel fijn tutten met jullie kindjes

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Goed dat ik het weet. Ik neem dan toch mijn schoonouders niet mee, ik wil hem gewoon even de kans geven de kids te zien. Pfff nog maar 3 maanden begin er steeds meer tegenop te zien:(
    Denk trouwens dat ik van die dagen ook depri word, dan zie je elkaar heel even en dan word het toch weer moeilijker denk ik... ga hem maar heeeeel veel foto's sturen:)
    Pakketje kan ik op de vliegbasis kosteloos afgeven geloof ik, dat is dan wel weer een voordeel. Duur grapje anders elke week;)

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hey!

Ja dat klopt, maar de dichtsbijzijnde vliegbasis voor mij is een half uur rijden. Dus ik bracht ze gewoon naar de post, benzine was ik meer kwijt aan geweest. Of als ik naar mijn schoonouders ging nam ik er weleens een paar mee, die wonen vlakbij de basis. Let goed op de afmeting en het gewicht want je krijgt het gewoon terug hoor! Ik zat er 1x 100gram boven, ik dacht.. dat gaat nog wel net... uhu niet dus.. kreeg het 3wkn later pas op de deurmat terug!

Ja das toch leuk, even elkaar zien! Kunnen de kids en papa even van elkaar genieten. Maar je moet je van te voren wel opgeven! Hun moeten ook de planning op de planning bij de mannen aanpassen. Grappig zei mijn man, staan ze daar met zijn allen in de rij, wij ook in NL.. en dan de goeie mensen aan elkaar koppelen. Je krijgt je tijd daar te horen op die dag.

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ow jeetje ik zie nu pas dat de jongste nog maar een paar maandjes is bij jullie! Dan gaat je man veel van haar missen, ze veranderen zo snel... dat zal niet makkelijk voor hem zijn kan ik me voorstellen. Veel foto's opsturen dan!!! En brieven/kaarten/e-mails vond mijn man het leukste... snoep is ook af en toe lekker maar de persoonlijke verhalen zijn het fijnst :)

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    heel veel succes meid ;););) en als je tegen valt...dan lekker spuien in het augustus mama topic ;)

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    had je dan ff anders met je schoonfam moeten regelen zo van de eerste 3 minuten met zn allen en jij de laatste dan alleen. dan heb je nog ff je momentje alleen. ik ben altijd alleen met de kids naarbinnen gegaan (ooh nee een kind andere was nog in de maak hah) mijn vent heeft zelf aangegeven bij zijn ma dat ie liever ons ff zag dan zijn ma.

rachel, je kunt ook gaan filmen en die op dvd branden kan ie die op laptop kijken. zo hielk ik man ook altijd up to date.

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @pandora, dank je meid!!! Ik blijf zeker lekker meekletsen!

@mama suus, ja dat zou een optie zijn geweest. Volgende keer, doe ik het ook zo. Al hoop ik wel dat de volgende uitzending nog lang op zich laat wachten. ;)

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    begrijpelijk want uitzending is nooit leuk natuurlijk. duurt altijd zo lang he haha.........

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hoe is het nu TS? vanaf vandaag alleen toch? Red je het een beetje?

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Zo mijn man is ook weer richting kazerne

Suc6 ts!

Toen mijn man in Afghanistan zat en we de kans kregen voor de videoverbinding stond ik in een enorme file en ben dus niet geweest m'n schoonmoeder toen wel wat was ik daar chagarijnig om zeg. Bij ons was het een x in de 5 mnd de videoverbinding.

Als je in Utrecht of buurt van utrecht woont kan je je pakketje ook afleveren bij de militaire post organisatie is ook goedkoper geloof ik.

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bij elke kazerne kun je een pakkie brengen gewoon bij de poort afgeven

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hoi dames!

Het gaat goed! Ik leek even ziek te worden maar het heeft niet doorgezet gelukkig!!! :)

Lizzy is niet zo heel lekker, ze heeft ontstoken oogjes en verborgen reflux (denk ik), heb morgen een afspraak bij de ha. Woensdag krijgt ze haar prikjes. Dus een spannend weekje voor haar.

Ik zoek wel lekker veel afleiding, gistermiddag en vanmiddag lekker thuis. Met een bak koffie in de bank en laptop op schoot. Gisteravond bij mijn moeder gegeten en vanavond ga ik met mijn zus naar de bioscoop... mijn moeder wil wel even oppassen. Kun je gezellig een avondje weg zei ze. Lief! :) En het is alweer maandag!

Deel Deze Pagina