wie is er ook net zwanger?????

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door nitaa, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben net zwanger van ons derde kindje.(5 weken)
    De laatste keer dat ik zwanger was is al 4 jaar geleden.
    Wij vinden het erg leuk,en kunnen niet wachten om het aan iedereen te vertellen.
    Maar wacht daar liever nog even mee.(tot de eerste echo.)
    En ben zoooo benieuwd wat onze andere kids erven vinden.
    Lijkt me leuk om met andere meiden te kletsen die ook net zwanger zijn.

liefs nitaa

2. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Hey hey
    Ja ik ben ook net zwanger, ik heb een dochter van bijna 2 en een sterretje van sept 2010 en nu voor de derde keer zwanger. Spannend allemaal weer, zeker na de miskraam, ik hoop echt dat het goed gaat dit keer :)!
    xxx rianne

3. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    hoi rianne,
    Vindt het ook erg spannend.En hoop voor ons dat het allemaal goed gaat.Voor jou zal nog spannender zijn na een miskraam.
    Zal pas na de eerste echo rustiger worden.
    Moet nog bellen voor een afspraak.Maar doe dat volgende week ofzo.En jij?

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jullie beide gefeliciteerd en geniet ervan
    ieder dag is er een
    en waarom zeg ik dit ik heb ook mk gehad in feb 2007 en was zo angstig toen ik zwanger was van lynette dat ik vergat te genieten van de zwangerschap
    mijn duimen draaien voor jullie

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

6. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Hey hey
    Ja ik probeer wel te genieten ervan, maar ergens in mijn achterhoofd blijft het gevoel dat t misschien weer voor kort is, dat is wel eng. Maar goed, ik mag niet klagen, ik lees hier heel veel verhalen van vrouwen die graag zwanger willen worden en bij wie het niet lukt, terwijl bij mij als mijn man een avondje te dicht tegen me aan gelegen heeft, ik al weer zwanger ben ;) Gaat erg makkelijk zeg maar...

@Nitaa, ja ik heb ook nog nie gebeld, durf ook nog nie zo goed, na de vorige keer, dus wilde wachten tot ik een week of 8 ben. Maar nu las ik ergens dat je sneller een echo kunt krijgen als je daarvoor een miskraam heb gehad, zodat er nu gekeken kan worden of het wel goed gaat, en dat die echo rond de 8 weken is. Dus misschien moet ik toch maar ff contact opnemen. Misschien morgen maar ff, ligt aan mijn bui ;)

7. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid met je zwangerschap.

8. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    @mamamanuela thanks.zie dat jij nog niet zo lang geleden bevallen bent.gefeliciteerd nog.

@luna1 zie dat je vandaag mag testen.spannend.En?????

@rianne ik bel over een weekje naar de verloskundige.Heb inderdaad ook eens gehoord dat je na een miskraam eerder een echo kunt krijgen.Je kunt checken??hoorde dat je ook niet te lang moet wachten omdat het zo druk is bij de verloskundige praktijken.Maar dat ligt denk ik ook eraan waar je woont.
    En wel fijn voor je dat je zo snel zwanger raakt.ik was bij de eerste twee binnen 2 maanden zwanger.En nu na drie kwart jaar pas.Maar inderdaad er zijn vrouwen waar het niet zo snel bij lukt.
    dan kan ik nog van geluk spreken.

@starry hopelijk mag het bij jullie ook snel lukken.zal duimen.

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.978
    113
  10. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    #10 manonenmike, 1 dec 2010
    Laatst bewerkt: 1 dec 2010
    jaahaaaa!!! gisteren na een dik jaar een positieve test in handen!!!!!!!!!!! 5 weken nu dus.. vandaag bij huisarts geweest en nu vd week een verloskundige bellen om een afspraak te maken...

zo bizar... een jaar lang gehoopt, en nu werkelijkheid... terwijl ik nog wel ziek thuis was... dacht voor de zoveelste keer een blaasonsteking te hebben!! ben zooo blij

jullie ook allemaal gefeliciteerd!!

11. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    @Manonenmike Yeeeeeh ik ben superblij voor jullie, wat een goed nieuws :)! Lekker genieten nu hoor :)!

12. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam

is het normaal om continu in huilen uit te barsten om een lieve felicitatie om het nieuws ... zelfs bij gtst...
    hahaha

13. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    @manonenmike gefeliciteerd.leuk he?als je er niet echt vanuit gaat het wel ineens raak is.had hetzelfde.geniet er maar lekker van.groetjes nitaa

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

15. Dian04

Dian04 Lid

28 nov 2010
    87
    0
    0
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Het schijnt (ik ben het ongelovige typje eerst zien dan geloven - en een hoop spoken op mijn weg) dat ik heerlijk zwanger ben.

4 testen postief, what is the problem zou je zeggen?

Ik heb na mijn eerste zwangerschap een hele zware buikoperatie gehad dus lees alle verhalen dat je dan meer kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

En ook last van een beetje gekleurde afscheiding, dus ben nog steeds bang voor de ongi die om de hoek kan komen kijken.

Maar ja dit berichtje is mijn eerste stap naar het geloven! IK BEN ZWANGER! Yes

Nu fingers crossed ....

Liefs Dian

16. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Ja ik geloofde het ook nie, maar mijn eerste pos test was van 29 nov en nu heb ik er net nog een gedaan (bij de miskraam werden ze snel lichter) en hij was donkerder dan die van 29 nov, dus ben wel opgelucht :) Lekker gevoel, zo'n knaltest :)
    Van harte gefeliciteerd dian :)

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.978
    113

Deel Deze Pagina