Haha ja ik vind dit clubje ook leuk! We zitten wat dat betreft in hetzelfde schuitje Eylem, mijn cyclus is ook een beetje in de war geloof ik..heb ook geen idee wanneer in ongi moet worden.. Ik heb dat ook bij elke pijntje denk ik zal ik zwanger zijn, al is het nu onwaarschijnlijk. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar
Wel leuk zo☺ Ik vind een derde ook wel anders hoor dan een tweede. Een tweede is vaak een 'logisch ' vervolg op kindje een ( voor de buitenwereld) en kindje drie echt weer een keuze ofzo. Snappen jullie wat ik bedoel haha alles in positieve zin hoor!! Ik ben 28 jaar.
Bianca, ja die rondvliegende emoties Misslisa, nou afwachten dan maar op de ongi...of niet natuurlijk Marlo, ja inderdaad een derde is echt anders vind ik. Meer een 'kadootje'. Maar het blijft spannend Ik ben trouwens 31 . En ik geniet van de rust terwijl ik eigenlijk moet schoonmaken, haha. Jongste is op de psz nu dus kan echt even opschieten maar ja, geen zin om op te staan....Ga het nu toch maar echt even doen voor ik haar weer ga ophalen.
Haha ja ik ken het, mijn kinderen zijn nu op psz maar kom ook geen meter vooruit haha! Ik snap wat je bedoelt Marlo, als er een tweede komt vinden de meeste dat vanzelf sprekend en leuk maar bij een derde is het oh nog 1? Ik ben 27, we zijn allemaal een beetje dezelfde leeftijd dus
Ik ben 31 net geworden! Idd, een derde is niet meer zo'n logisch vervolg voor de buitenwereld... Al komt na 2 toch gewoon 3! 😁 hehe...
Bianca, ja of 4 als het er 2 zijn, oeps, haha. Misslisa, ja ik heb altijd 'grote' plannen als ik even het huis voor mezelf heb maar meestal komt er weinig van terecht. Ach, het huis is weer schoon. Hier weinig gebeurd...ik ga maar eens een lekker glas thee drinken
Wij gaan ook voor een derde kindje . Leuk om zo meer meiden te leren kennen die er voor gaan. Ik ben 26 jaar en heb twee zoontjes van bijna 3 en 1 jaar. Bij onze oudste hebben er bijna 3 jaar over gedaan en uiteindelijk met hormonen zwanger geworden. Ik heb namelijk pcos. Onze jongste kwam als een groot verassings cadeau. Ik heb mijn spiraal een anderhalve maand geleden laten verwijderen omdat ik zoveel bijwerkingen hier van kreeg en sinds 2 weken hebben we besloten om voor een derde te gaan.
Ja zal me ook ff voorstellen. Misschien is er een lijstje? Ik ben 28 en mama van 2 kids, dochter 3.5 en zoon 19 maanden. Wat ik nu zeg tegen ml is, ik hoop dat we voor ons 30e de derde mogen verwachten. Wanneer is julie nod? hoeveel leeftijdsverschil zit er bij jullie? hebben jullie ook twijfels en angst gehad? hier enorm lopen twijfelen vanwege oppas, ruimte en de drukte. Onze zoon slaapt nog niet geweldig maar heeft de eerste 8 maanden veel gehuild en vooral de nachten wakker gebleven. Maar aangezien dat al wat beter gaat willen we toch onze droom/wens gaan vevullen (hoop ik). het zal wel lekker druk worden, dat wel haha
Een lijstje maken is misschien wel leuk inderdaad! Ik kan hem wel aanpassen, maar ik weet niet hoe je dat maakt! Mijn dochters zijn 8 en bijna 3. Mijn grote twijfel was vooral dat ik mijn vrijheid weer opnieuw moet inleveren. Maar dat heb ik losgelaten. Ze zijn zo snel weer groot, ik ben nog jong, helemaal goed toch! Mijn oudste gaat al naar school, mijn jongste naar het kinderdagverblijf en straks ook naar school natuurlijk, dus qua opvang maak ik mij geen zorgen. Ik had gehoopt allang zwanger te zijn.....maar ja, we hebben er geen invloed op!😉 misschien maar goed ook. Al zou ik best een luikje in mijn buik willen hebben om mee te kunnen kijken haha. Mijn NOD is 28 Maart. Heb net mijn eisprong weer opgespoord dmv ovulatie testen. Dus op het wachtbankje😊
Het wordt gezellig hier . We zouden inderdaad een lijstje kunnen maken, of zullen we daarvoor verhuizen naar de zwanger worden clubs topic? Is misschien nog leuker en makkelijker terug te vinden. Ik zal zo even een club aanmaken. Ikke, welkom, wat fijn dat de tweede zo snel kwam, hopelijk voor de derde ook! Rica, welkom! Hier zijn de oudsten 5 en 3, dus wel wat meer verschil met de jongste straks. Maar goed, ik was eerder echt niet klaar voor een derde. Ik heb sinds vanochtend heel licht bloedverlies, meer roze veegjes. Geen idee wat het betekent, eigenlijk zou ik pas volgende ongesteld moeten worden maar ik ben halverwege de strip gestopt met de pil dus grote kans dat het toch de vervroegde ontrekkingsbloeding is. Prima, dan kunnen we vanaf nu echt beginnen .
Haha, dat bedacht ik me dus vanochtend ook. Elke keer maar weer naar de wc om te kijken of er bloed in zicht is haha meer kunnen we niet
Ik heb een club aangemaakt bij zwanger worden topics. Denk dat dat makkelijker is ik zal er een lijstje bij maken http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/566586-gaan-voor-een-derde-kindje-2015-a.html
Wat leuk dat er al zoveel meer meiden zijn Hier hetzelfde, 28 jaar en een zoon van 3 en een van 1. Nu de mirena nog dus nog niet aan het wachten maar toch leuk om alvast elkaar wat te leren kennen. Maar de eersten zijn dus al in spanning. .
Hallo allemaal, Wat leuk om ieders verhaal te lezen. Ik was op zoek naar een forum omdat ook wij deze week hebben besloten om voor een derde kindje te gaan! Spiraal is een paar weken geleden al verwijderd (ivm klachten) en het is nu even afwachten hoe mijn cyclus is. Ik vind het heel erg spannend! Ik ben 37 en heb twee kinderen van 5 en 7. Behoorlijk drukke kids ook wel, en ondanks dat het prima loopt nu vind ik het nog best intenstief. Maar.. al 3 jaar aan het twijfelen, het gevoel is heel groot, en het verstand zegt wel eens anders en ook hier, alle spullen verkocht, ai ai.. We gaan ervoor!! Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen bij ons, en bij jullie allemaal ) Groetjes, Mara