Reizen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Malyka, Apr 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Malyka

Malyka Lid

Mar 2, 2009
    10
    0
    0
    Zo als ik al eerder had aangegeven heb ik veel en snel last van gespannen buiken, die nu ook af en toe pijn doen (buikpijn) dat zo nu en dan ook naar mijn rug trekt, buiken blijven pvergens lang gespannen, ik zelf voel namelijk een snapping in mijn buik, alsof er een balon word opgeblazen... maar goed mijn vraag.

Mijn vader hertrouwt aan het end van de maand, ik ben dan 33 weken en 6 dagen zwanger.. ik moet dik 3 uur reizen om daar te zijn, en veel rust zal ik niet hebben, ga natuurlijk een dag van te voren,maar de volgende dag zal veel loop werk zijn en zo.. is het dan wel verstandig om weg te gaan?

Of gewoon gaan en de ziekenhuistas mee nemen en zo?

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi malyka,

Verloskundig gezien kan je gewoon gaan. Neem altijd je zwangerschapskaart mee,want je weet maar nooit.
    Maar het belangrijkste is hoe jij er zelf tegen over staat. Als jij opziet tegen het vele lopen en de gespannen buiken dan zou ik lekker thuis blijven.
    Wij hebben makkelijk praten maar wij voelen niet wat jij voelt dus het is lastig voor mij om te zeggen of je wel of neit moet gaan. Luister naar je lijf!

Imke

Share This Page