Hoi dames, Ik heb tot nu toe nooit last gehad van symptomen, herrinner me ook nooit dat ik het ooit heb gehad zo vlak voor mijn menstruatie.. Als ik wat zou opmerken, dan zou ik echt gaan denken dat het raak is. Eergisteren en gisteren had ik volle/zwaardere borsten. Mijn man vond dat ook. Alleen zagen mijn borsten er vanochtend weer 'normaal' uit. Dus dacht ik, ik verbeeld het me toch. Maar sinds vanmiddag, voelen mijn borsten gevoelig aan. Het is niet super pijnlijk ofzo, maar er lijkt toch echt iets aan de hand te zijn. En al een weekje heb ik last van een ongi pijn in mijn onderbuik. Als vrijdag mijn ongi niet komt, dan willen we zaterdag testen Al 2 maanden ligt mijn test thuis, ik wil hem nu echt ff een keer gaan gebruiken hihi
hoi seker spannend zeg. wat duren de dagen lang he als je moet wachten. Wij zitten ook in spanning maar ik voel nog niets. alleen misselijk maar ik heb al een tijdje een virus dus dat is het niet. Ben je ook moe? groetjes faith
Hey faith and hope, we hebben dezelfde NOD dag, wat leuk De laatste dagen duren zeker lang.. Voor de rest ben ik niet moe en ben ook niet misselijk.. Ik hoop echt dat het raak is deze ronde
Spannend! Hoop voor jullie beide dat het raak is Ik had zelf helemaal niet het idee dat ik zwanger was, voelde helemaal niets. Toen mijn menstruatie uitbleef toch maar een testje gedaan, maar deze was negatief. Dacht toen dat de menstruatie uitbleef door de stress. Paar dagen later toch nog maar eens getest en toen was er heel licht een streepje te zien. Pas later kwamen de kwaaltjes: pijnlijke borsten en veel moe. Wil dus helemaal niets zeggen als je je niet zwanger voelt.
Hey chantalk, das goed maar ook, vandaag voelen mijn borsten weer heel normaal aan, dus helemaal niet gevoelig.. Ik hou mezelf gewoon voor de gek haha.. Maar goed, nog ff geduld
he seker, bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook. Ik moet nog wat wachten maar jij kunt bijna testen. Spannend succes
He wat vervelend. Je lichaam kan rare dingen doen als je echt iets graag wil. Ik hoop dat je de volgende maand meer suc6 hebt. Nog ff door klussen