Hallo allemaal, Gisteren zat ik op 8 dagen na mijn eisprong. Toen ik naar de wc ging had ik met het afvegen een streep helder rood bloed op het wcpapier. Dus ik balen, dacht dat ik ongesteld moest worden! Maar als ik ongesteld word heb ik buikpijn en begin ik elke keer met bruin bloed. Nu dus niet. Heb wel overdag een paar lichte krampjes gehad, ze waren aanwezig en dat was het dan ook. Tot nu toe, niks meer te vinden van bloedverlies. Het maakt me onzeker en ik vroeg me dan ook af wie dit ook heeft (gehad)?
ik heb wel 1 keer beetje lichtbruin gehad met afvegen, dit was 4 dagen nadat we sex hebben gehad en achteraf was ik zwanger dus ik gok dat dat toch een soort van innesteling geweest is. Volgens mij kan dat ook prima rood zijn, zolang het maar niet echt veel is.
volgens mij is dat een goed teken hoor! want het is dan te vroeg voor je ongesteldheid, en innesteling zou dan idd rond deze periode moeten gebeuren. Ik had ook vorige week mijn vruchtbare periode, en volgens calculator zou vandaag het eitje moeten innestelen als het daadwerkelijk bevrucht is maar nog niks...ik vraag me af of elke vrouw wwel een innestelingbloeding krijgt??
Ik heb steeds een beetje bloed rond de eisprong. Vorige keer 1 druppeltje bruin en deze rond helder rood bij afvegen.
ok, da's een geruststelling dan, nog een vraagje, hoe krijgen jullie zo'n ondertekening met je cyclus en over hoeveel dagen jullie kunnen testen enzo??
hier kun je die banners vinden http://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/ staan trouwens onder het kopje banner boven in beeld...
Heb ovutesten gebruikt en had vorige week zaterdag mijn piek dus waarschijnlijk zondag mijn ei. Daarom weer ik ook zeker dat ik nu 8 dagen na mijn ei zit. Vind t wel spannend! Hoop voor jou mimi dat het zich nu innestelt!
Gisteravond weer een streepje bloed en nu niks meer! Voel ook niks van ongi. Zou het nog steeds innestelling kunnen zijn? Was weer biet veel...
Ik heb ook een kleine bloeding gehad op het moment dat ik ook weer ongeveer ongesteld moest worden, vandaar dat we er ook pas na acht weken achterkwamen dat ik zwanger was, gynacoloog gaf ook aan dat het waarschijnlijk een innestelingsbloeding is geweest.
hallo dames, ff een update: Gisteren en vandaag heb ik pijnlijke borsten, eigenlijks vooral regio van me tepels en vooral bij aanraken. Vandaag was ik hele dag licht misselijk (dit kan atuurlijk ook door het eten gisteren komen ik had namelijk ook een aantal steken in me buik) Ook heb ik nauwelijks afscheiding en bij gemeenschap met me man duurde het even voor ik vochtig genoeg was, dit heb ik namelijk nooit.. zou het ergens op duiden?? nog 8 dagen voor ik kan testen...
Heb Nu een ongigevoel, spierpijn in de borst maar verder niks. Een bloed te bekennen. Ben ook best moe, maar komt misschien ook wel omdat ik nu vakantie heb en tot rust komt.