Goedemorgen. Op 12 sep is mijn spiraal eruitgehaald en werd gelijk ongesteld op 14 sep. Mijn eisprong is 28 sep geweest tijdens eisprong veel doorzichtig slijm. Sinds eisprong eigenlijk kurkdroog. Wel 2x klein propje rozig creamig slijm dan ook alleen in de wc en bij het afvegen. Herkent iemand dit hoor vooral als je zwanger bent dat je juist veel afscheiding hebt.
Yep, hier na de eisprong ontzettend droog in de maand dat ik zwanger was. Normaal altijd veel afscheiding tot aan NOD maar de keer dat ik zwanger was dus niet. Je geeft aan dat de 28e je eisprong is geweest, heb je ovulatietesten gebruikt?
Nee het is de eerste ronde voor mijn 2de kindje ik voel.mijn eisprong altijd heel goed. Ik ga dat pas gebruiken als het echt niet lukt. Maar bij mijn eerste kindje was het ook meteen raak de 1ste ronde. Ik heb trouwens normaal.altijd best wel wat afscheiding daarom vind ik het zo raar.
Het voelen van je eisprong is niet echt betrouwbaar. Je voelt namelijk niet de eisprong maar de laatste groeispurt van je ei, deze is een paar dagen voordat je eisprong plaatsvind. Houd er trouwens rekening mee dat het niets wil zeggen dat het de vorige keer in de eerste ronde raak was. Helaas heb je het niet voor het zeggen.
Bij mij was het ook een goed teken: erg droog vanaf een paar dagen voor NOD in de ronde dat ik zwanger raakte
Hoi, Bij mij precies het zelfde. Ik zit nu op dag 9 na de iui en nog steeds droog. Wel wat af en toe maar niet zo als ik het gewend ben. Op dag 4 na de iui heb ik ook een heftige pijn gevoeld. Een stekend gevoel in me baarmoeder. Nu soms lichte krampjes maar kunnen ook me darmen zijn.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar in de maanden dat ik zwanger was, was ik enorm vochtig vanaf de eisprong tot NOD. Natuurlijk wil ik je wel benadrukken dat dit echt bij iedere vrouw anders is!!! en dat er eerlijk gezegd geen touw aan vast te binden is. Hoop dat je zwanger bent