3 dpo veel witte afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JoliJoy, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Hoi,

Ik zit nu op 3 dpo en heb ineens mega veel witte afscheiding. Veel meer dan normaal.
    Ook heb ik lichtelijke pijn in mijn onderbuik, wat eigenlijk aanvoelt als een soort van blaasontsteking.
    Kan dit duiden op een zwangerschap?

2. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    3dpo lijkt me wat vroeg om al symptomen op te merken, aangezien er een hele grote kans is dat als je bevrucht bent, de innesteling nog niet heeft plaatsgevonden, weet je zeker dat je ovulatie/ei al is geweest? anders kan het vruchtbaarheidsslijm zijn en eisprong krampjes en dat zou betekenen dat je op dit moment vruchtbaar bent..

3. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Volgens de app had ik 2 dagen geleden mijn eisprong.
    Maar als ik nu met een vinger naar binnen ga is het rekbaar slijm.
    Mmm.. dan maar weer afwachten!

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Je kan echt nog geen zwangerschapssymptonen hebben.
    Bij 3dpo is je eitje misschien net aangekomen in je baarmoeder.

Ik zou een app niet geloven eigenlijk.
    Waarop baseert ie dat je een eisprong hebt?

Heb je je temperatuur bijgehouden?
    Ovulatietesten gedaan?

Ik zou in ieder geval nog even een aantal dagen extra van elkaar genieten. Kan zijn dat je net na je eisprong nog cervixslijm hebt. Dat hebben wel meet mensen. Kan in ieder geval geen kwaad.

5. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een app vertrouwen lijkt me inderdaad een beetje kort door de bocht, Ik zou gewoon lekker doorklussen en je nod afwachten :)

6. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ja doorklussen hoor! Ik dacht met dit soort symptomen ook dat ik na mijn ovulatie zat maar blijkt juist de vruchtbare periode te zijn. Omdat ik onregelmatig ben rek ik deze periode gewoon wat op. Het kan altijd eerder of later zijn. Ik gebruik ook een app, als je goed alles bijhoudt is het super handig maar nooit 100% op vertrouwen hoor! Succes!!

Deel Deze Pagina