Ik ben op zoek naar een echte skinny jeans (maat 68 of 74) voor mijn babydochtertje. Wel moet ie comortabel voor de kleine zijn, dus dunne stof met stretch. Ik kocht er pas 1 bij h&m maar die was wat stug en bij tuiskomst bleek ie ook niet echt skinny, maar toch te wijd. Lijkt me zoooo te gek met een wijd blousje/tuniekje erop! Zijn er mama's die HET merk hiervoor weten? Oja 27,95 euro voor 1 van Noppies vind ik een beetje duur..... Maar alle tips zijn welkom
Ik kocht ze altijd bij de hema. Skinny/tregging van zachte spijkerstof. Zo rond de 12 E dacht ik. Op mp staan er ook nog zag ik. Marktplaats.nl > Tregging hema mt 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
Zara heeft altijd mooie skinny modellen voor een leuke prijs: Jeans - Baby meisje (3-36 maanden) - Kinderen - ZARA Holanda
Laatst 1 gekocht bij de C&A voor 9 euro! Zit als gegoten bij der, is namelijk vrij slank en die broeken vallen bij haar al gauw wijd! Maar deze zit super!
Ik heb er 1 van V en D, dat merk heet FZ geloof ik.. spijkerkleur maar dun stofje.. iets van 5,00 voor betaald in de sale.
Volgensmij zag ik ze vorige week bij de hema hier in Roosendaal hangen. Ik heb ze expres niet mee genomen omdat ik juist een straight model zocht.