Wij gaan volgende week op vakantie en willen natuurlijk uitstapjes gaan maken en daarbij moeten we ook de nodige familiebezoekjes afleggen. Maar nu vraag ik me af hoe we dat doen met de kleine, want in de wandelwagen slaapt ze eigenlijk niet en bij mensen thuis heb je natuurlijk geen slaapplek voor een kleine. Nu slapen wij zelf snachts in een hotel, daar is dus wel een babybedje. Hebben jullie tips zodat ik mijn kleintje toch nog wel enig soort van regelmaat kan bieden mbt slaapjes overdag. Thuis doet ze er trouwens meestal eentje in de ochtend (half 10 tot 11) en dan smiddags van 1 tot 4 meestal.
Waarom zou je haar niet bij die mensen thuis kunnen laten slapen? wij hebben standaard het campingbedje in de auto liggen en overal waar we op visite gaan kan hij naar bed als het moet, misschien een optie?
Ik zou zowiezo een campingbedje meenemen voor bij mensen thuis. Ik plande uitstapjes vaak toch een beetje om de slaapjes heen; houdt t voor iedereen leuk..
Het probleem is dat we met het vliegtuig gaan, een campingbedje kan denk ik dus niet mee (qua gewicht).
wij zijn met vliegtuig vorige week ook op vakantie geweest. Je kindje mag óók aan 10/15kilo spullen mee nemen het ruim in. en zij mag haar eigen handbagage hebben in het vliegtuig. Ze telt mee als elk ander persoon aan boord kwa spullen meenemen. Hoe zwaar zou zo'n campingbedje zijn...?
Of een derryan bedje meenemen weegt echt helemaal niets en ze slapen er lekker in. Campingbedje valt best tegen qua gewicht en volume.
Wij zijn een maand geleden op vakantie geweest en ik zag er in dat op zicht best tegen op dat m,n zoontje nog 3 slaapjes op een dag heeft. 2 van ca 2 uur en 1 van ca 1 uur. Ik was bang dat we aan huis gekluisterd zouden zitten! Maar we hebben m gewoon meegenomen overal naar toe (misschien slaapt jouw kleintje goed in de auto?) Mijn zoontje sliep niet in de wandelwagen en ook niet inde auto, maar op 1 of andere manier had ie op vakantuie veel minder behoefte aan slaap! Zolang hij maar bezig gehouden werd bleef hij gewoon gezellig wakker! Ik zorgde er wel voor dat ie in ieder geval zn ochtendslaapje meepikte en het korte slaapje aan het eind van de middag en tussendoor gingen we dan op pad.