vanaf gister/vandaag tellen???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monieqje, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    hey dames gisteren heb ik helder rood verlies en donker bruin verlies gehad en vandaag ook...maar het is zo weinig :( Normaal is het gelijk een rode waterval...
    Moet ik dan nu gaan tellen vanaf gister of vandaag??? Ik snap het even niet meer :)

2. Alita

Alita Niet meer actief

ik zou gewoon vanaf gister tellen want het was toch ook helderrood?

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Zodra het helderrood is gaan tellen. Bruin is oud bloed, maar kan een dag na je bruinverlies oo knog samen komen met je helderrood. Ik zou vanaf vandaag gaan tellen. Ik heb nooit bruinverlies, maar het helderrood verschilt bij mij ook wel eens. Soms loopt ik gelijk leeg en soms moet het even 2 dagen op gang komen.

Succes aankomende maand.

Liefs Kapedi

4. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    thanx meiden ik heb maar geteld vanaf vrijdag dat het helder rode bloed is begonnen...maar het is nog steeds zo weinig, dit heb ik normaal nooit! Het is nog steeds iets helder rood bloed en donkerbruin en er zitten (slijm) slierten bij :( Ik snap er niks van, want het is zo weinig ik hoef maar 2 a 3 keer per dag te verschonen. Normaal moet dat zowat om 1 a 2 uur als ik niet wil doorlekken...En ik heb zo een ongie pijn, zelfs zo erg dat ik gister niet op mijn buik kon liggen en had gister hele erge pijn in me liezen (meeste in de rechter) dat was ook niet normaal. En normaal heb ik die pijn in me liezen voor me ongie en niet tijdens...Het is nu allemaal zo anders.....

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey Monieqje... je 1ste dag van je cyclus is pas de dag dat je ongi echt goed doorbreekt... denk dat die dag bij jou nog moet komen... dus nog even afwachten

6. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    Het is nu alweer zo goed als klaar :( het is nu alleen nog maar bruin met een HEEL klein beetje donker rood maar niet meer vel rood...nou snap ik er echt niks meer van...
    En ik heb hele vervelende benen weet niet meer hoe ik moet zitten zo zeuren me benen en liezen. En met vlagen vandaag al 2 keer echt goed misselijk geweest tot bijna aan overgeven aan toe (maar kon het nog inhouden, stond namelijk in een kamer ;))
    En heb een trekkerig gevoel in me buik en ik ver ga van de pijn in me onderrug...zoals ik me voel kan ik wel janken :(

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Awww meis niet huilen hoor :(
    Zit in hetzelfde schuitje, weet ook niet of ik het nu wel of niet mee moet tellen en vanaf wanneer.
    Ook pijn in mn liezen en heel erg misselijk gedurende de dag.
    Hoop dat je je snel weer wat fijner voelt

8. Alita

Alita Niet meer actief

Denk je dn dat het geen ongi was? Ik denk het wel hoor, alleen een niet zo fijne dan.
    Ik heb ook de laatste keer een andere ongi gehad, veel krampen leek wel een bevalling ook eerst bruin met rood en het bleef ook zo, oud bloed met rood bloed ertussen...
    Is toch ook fijn als je ongi nu weggaat? Die misselijkheid heb ik ook de laatse keer gehad trouwens!!! Nog even en je kunt weer aan de klus hahaha

9. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    Pppfffff maar meiden het lijkt wel alsof ik me alleen maar k***** ga voelen nu dat me "ongie" bijna weg is....heb lichte hoofdpijn, misselijk (nu weer heel erg), pijn in me liezen, rug, trekkerig en zeurderig gevoel in me onderbuik en borsten. Normaal heb ik dit altijd voor me ongie hoe kan het dat ik het dan nu in ene heb???

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Als je van de onzekerheid af wil dan doe je toch gewoon een test. Dan weet je het iig zeker en hoef je ook niet zoveel te stressen. Het kan goed zijn dat als je zekerheid hebt je lijf zich ook weer normaal gaat gedragen. Succes ermee!

Deel Deze Pagina