Donderdag had ik bijna 2 cm ontsluiting,ze heeft mij gestript maar dat deed niet veel...gistermiddag slijmprop verloren en gisteravond om 20.00 kreeg ik lichte weeen die zo tussen de 10 en 20 min kwamen...toch om 23.30 maar naar bed gegaan en weinig last eigenlijk gehad...om 05.00 werd ik wakker met weer wat krampen...maar tegen de ochtend eigenlijk bijna geen last meer... Vandaag flink in de weer geweest,stofzuigen,huishouden en stukje gewandeld...wel af en toe een beetje last maar dat mag geen naam hebben...thuis gekomen heerlijk heet bad genomen en nu weer steeds zo om de 10-20 min een wee die ik heel licht een beetje weg moet zuchten.... Ook heb ik steeds ( sorry voor de details...) bruine afscheiding en best veel.... Zal het nu nog lang duren? Groetjes,
Heej Toet.. Ik ben geen deskundige en kan je vraag niet beantwoorden.. Als ik t zo lees vind je t wel tijd worden om de kleine in je armen te sluiten.. Ik verbaas me wel over dat je de puf nog had om flink in je huishouden aan t werk te gaan.. Hou je taai meid!
Hi Toet, Ik zit in tzelfde schuitje zo'n beetje... De afgelopen week vooral 's avonds en 's nachts veel last van krampen, pijntjes ed. Sinds gisteren verlies ik wat bruine afscheiding en vannacht zijn de weeen begonnen. Nog onregelmatig, om de 7-15min, duurden tussen 40-60sec zoiets. Maar aangezien t nu wel echt weeen waren, dacht ik dat t nu begonnen was. Rond 1030u vanmorgen hield t weer langzaamaan op.. Zooo vervelend, ik hoop dat t nu toch snel gaat doorzetten! Kijk eens op t februari-mama's forum, daar zijn er nog een aantal die met voorweeen/krampen lopen en ondertussen heel erg ongeduldig worden!
Hai Maka... Vervelend he dat het niet doorzet,heb nu alweer een uur weeen en zo om de 6 min...en ze houden een sec.of 40 aan...hopelijk zet het door! Jij ook heel veel suc6 en hopelijk hebben we onze kleine snel in onze armen!
En? Heeft het doorgezet? Ik hoop dat je je ukkie inmiddels in je armen hebt! Mocht het niet hebben doorgezet dan zou ik het met de vk overleggen of ze niet iets voor je kunnen doen..
Nee helaas heeft weer niet doorgezet....op een gegeven moment had ik een uur lamg om de 5 min een wee die 45 sec.aanhield...toen toch maar de de vk gebeld,ze wilde het nog aankijken en mocht bellen als ze echt een min.duurde...ik nam een hete douche en de tijd er tussen werd steeds langer Lig nu heel de dag al,heb nergens fut voor ben zelfs niet aangekleed ( en dat is echt niks voor mij...) Ik BAAl zo dat het niet doorzet!