heldere (vruchtbare) afscheiding vanaf begin afaan, na seks lichtroze

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mappel

mappel Niet meer actief

hoi hoi,

wat is dit en is het normaal?ik ben 5,5 weken zwanger.
    zojuist seks gehad, nu zat er bij het afvegen een lichtroze afscheiding bij,

je moet wel goed kijken hoor, maar hij is wel verkleurd.

kan iemand mij gerust stellen??

2. mappel

mappel Niet meer actief

iemand??

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik denk dat de meeste mensen nog slapen :)

bij mij was de afscheiding tijdens mijn zwangerschappen veel meer en soms idd een beetje roze... alles is daar nu veel gevoeliger.

4. mappel

mappel Niet meer actief

geen dreigende miskraam? heb er de hele nacht van wakker gelegen

5. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    hier ook meer afscheiding dan anders, je hoeft je geen zorgen te maken. zolang je geen krampen hebt...

succes met de zwangerschap!

6. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Je baarmoeder mond is beter doorbloed vanaf begin zwangerschap, en door sex kan die geprikkeld worden, of er kan een vaatje springen. Dus geen paniek! Is trouwens geen reden om niet te vrijen hoor! ;)

Bij mijn miskraam verloor ik echt helderrood bloed, later met stolsols en had ik kramp... Misschien dat dat je iets geruststelt??

7. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verloor met mijn miskraam ook helderrood bloed en stolsels maar daarbij géén kramp.

8. Ik heb na de seks voor mijn gevoelen alle kleuren van de regenboog aan afscheiding gehad tijdens de eerste weken. Rood, bruin, roze... En ben nu 17 weken... Helaas hoort het er voor ongeveer 10% van de vrouwen bij in de eerste weken. :(

9. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Meid, dat is normaal. Ik had dat ook op een dag na een vrij partij.
    Ik heb toen voor de zekerheid de VK gebeld. En die zei ook het is niet erg, komt doordat je baarmoeder nu gevoeliger is. Zolang het niet roder wordt geen paniek. En anders moest ik terugbellen. En het is ook geen reden om niet te vrijen. Vrijen schijnt juist heel goed te zijn, volgens mij VK ;)

Deel Deze Pagina