hoi hoi, wat is dit en is het normaal?ik ben 5,5 weken zwanger. zojuist seks gehad, nu zat er bij het afvegen een lichtroze afscheiding bij, je moet wel goed kijken hoor, maar hij is wel verkleurd. kan iemand mij gerust stellen??
ik denk dat de meeste mensen nog slapen bij mij was de afscheiding tijdens mijn zwangerschappen veel meer en soms idd een beetje roze... alles is daar nu veel gevoeliger.
hier ook meer afscheiding dan anders, je hoeft je geen zorgen te maken. zolang je geen krampen hebt... succes met de zwangerschap!
Je baarmoeder mond is beter doorbloed vanaf begin zwangerschap, en door sex kan die geprikkeld worden, of er kan een vaatje springen. Dus geen paniek! Is trouwens geen reden om niet te vrijen hoor! Bij mijn miskraam verloor ik echt helderrood bloed, later met stolsols en had ik kramp... Misschien dat dat je iets geruststelt??
Ik heb na de seks voor mijn gevoelen alle kleuren van de regenboog aan afscheiding gehad tijdens de eerste weken. Rood, bruin, roze... En ben nu 17 weken... Helaas hoort het er voor ongeveer 10% van de vrouwen bij in de eerste weken.
Meid, dat is normaal. Ik had dat ook op een dag na een vrij partij. Ik heb toen voor de zekerheid de VK gebeld. En die zei ook het is niet erg, komt doordat je baarmoeder nu gevoeliger is. Zolang het niet roder wordt geen paniek. En anders moest ik terugbellen. En het is ook geen reden om niet te vrijen. Vrijen schijnt juist heel goed te zijn, volgens mij VK