hallo wij geven sinds 2 dagen etos comfort voeding voor de nacht en overdag gewoon standaard 1 poeder van ah onze zoon is 3 weken oud dit is onze schema voor de fles 8,30 12,30 16,30 20.30 00,30 04,30 en dan de voeding van 00,30 dikkere voeding maar nou tussen 20,00 en 00,30 meldt hij zich voor voeding om 22,00 terwijl hij 110cc heeft gehad om 20,00 hij krijgt alijd 110 cc per fles en dan maar zoet houden tot 00,30 wie heeft hier een oplosing voor gea
Mag ik vragen waarom je comfort voor de nacht geeft? En als je de voeding van 0.30 nou eens rond 22.30 geeft en kijkt of je kindje het dan ook tot 4.30 redt?
Ja vraag ik mij ook af. Misschien dat je hem om 20.00 uur wat meer voeding kunt geven. Maar heeft hij honger als hij om 22.00 uur wakker wordt?
Bedoel je langer doorslapen in de trant van dan geef ik comfort tegen de hongerigheid? Daar is comfort voeding namelijk helemaal niet voor bedoeld. Comfort voeding is voor spugen en krampjes. Voeding om je kindje meer te verzadigen bestaat niet van Etos eigen merk. Friso heeft het, is friso extra voor hongerige baby's (gebruik ik zelf) en je hebt nutrilon forte voor hongerige baby's.
Hier sluit ik me helemaal bij aan . Anders geef hem om 20.00 uur wat meer voeding, dan wordt hij om 22.00 uur misschien niet wakker van de honger. Maar doorslapen? Hij is nog maar 3 weken geef hem nog ff de tijd. Het ene kindje slaapt eerder door als het andere.
Ik zou bij een kindje van 3 weken niet te veel experimenteren met verschillende voedingen, is helemaal niet nodig. en doorslapen of langer slapen dat komt vanzelf wel. denk dat het belangrijker is dat je kindje goed groeit en tevreden is. als je zoontje meer honger heeft tussen 20 en half 1 dan is een keer iets meer geven.
ik vind het niet zo heel handig. wat je nu aan het doen bent. want je hebt dus niet op de verpaking gelezen waar voor het is. comfor is namelijk voor sugen en krampjes en niet voor hongerige baby's/ en volgens mijn is die van jou niet hongerig.maar nog maar ene heel klein baby'tje van 3 weken. en die slapen haast nooit door. ik heb heel lang om 11 uur ene fles voeding gegeven en om 3 uur snachts nog een en dan om 7 uur weer een. en dat lijkt me ook het beste want zo'n kleintje heeft nog 6 flessen nodig
mijj kleine is bijna vier maanden en slaapt nog niet door! je kleine gaat dit vanzelf doen hoor als de tijd rijp is. met drie weken kan je dit echt nog niet verwachten!
Je kunt toch niet van die kleine van 3 weken verwachten dat die doorslaapt! Het is gewoon een fles rond 11 uur, 1 midden in de nacht en daarna hopen dat je tot 7 uur kunt slapen. Waarom gebruik je 2 soorten voedingen door elkaar. Dat kan natuurlijk wel, maar waarom etos en ah en niet alleen etos of alleen ah?
Etos en Ah door elkaar maakt niks uit hoor. deze zijn beiden exact hetzelfde ,alleen een ander jasje.
Je kindje raakt niet verzadigder van Comfort voeding, aangezien deze lichter verteerbaar is dan gewone voeding. De dikte doet mss anders vermoeden, maar comfort voeding is voor kindjes met spuug en darmprobleempjes en daarom lichter te verwerken. Echt een veelgedachte fout hoor. Raar dat je dit zomaar geeft zonder echte reden, aangezien je pas over gaat op speciale voedingen wanneer er problemen zijn.. Daarbij is het toch zot dat je met een kindje van 3 weken al bezig bent om zwaardere voeding te willen geven zodat hij doorslaapt. Je hoeft er zelfs maar 1x uit per nacht, voor vele een luxe hoor. Denk dat het gros van de mensen met een kindje van 3 weken oud er wel vaker dan 1x per nacht uitkomt. Accepteer dat je een baby hebt en dat die een voeding wil 's nachts. Vermoeidheid is de meest voorkomende klacht bij nieuwbakken ouders, maar er komen ook weer andere tijden, geloof me, heb alles al 2x meegemaakt....
Misschien als je een ander tijdschema gebruikt, zou het ook al schelen? Wij hebben vanaf het begin aangehouden dat we om 23.00 uur de laatste fles gaven, jij ben nu nog 2x in de nacht bezig als ik het zo zie. Wij deden in het begin: 07.00 10.00 13.00 16.00 19.30 23.00 Nacht ? Toen ik 'm overdag echt wakker moest maken voor de fles hield hij er ineens zelf 4 uur tussen en dan kwam hij 'snachts ook nog gewoon voor een fles dus hadden we het zo: 07.00 11.00 15.00 19.00 23.00 Nacht? En dan gaat die nachtfles er ook ineens vanzelf af, ik zou daar niet teveel in proberen te sturen. Je kindje geeft toch aan wat ie zelf wil. En bij zo'n klein kindje zou ik ook niet met voeding gaan lopen klungelen. Het kan ook goed zijn dat hij een beetje zelf een ritme zoekt, heb ik ook gehad met Wesley hoor, dan kwam hij na de fles van 23.00 uur ineens ook tussen 01.00 en 02.00 maar heb 'm gewoon altijd gevoedt als hij honger had. Ze zijn nog zo klein joh... Ik was allang blij dat ik er maar 1 x per nacht uit hoefde meestal, slapeloze nachten horen er ook bij En de ene dag/nacht ging het weer anders als de andere.