Sinds een klein half jaartje mag Dominique alleen naar boven, maar nog steeds niet alleen naar beneden. Dat vind ik echt nog te eng... Dean daarin tegen klimt sinds twee maanden ongevraagd de trap op... Echt uitkijken met hem, maar mijn gevoel zegt dat hij veel eerder (jonger) alleen trap zal lopen. Mannen !
Ik ben echt een mietje heb ik het idee ! Ik durf de oudste twee namelijk nog altijd niet alleen de trap op en af te laten gaan. Als wij erbij zijn lopen ze wel zelf de trap op en af, maar dat doen ze dus niet alleen, wij zijn er altijd bij. Dit doen ze al sinds ze een maand of 11/12 waren, al was het toen nog omhoog kruipen/klimmen ipv lopen want dat konden ze toen nog niet. Maar ik was zwanger en vond dat ze het moesten leren voordat ik een toeter zou hebben en als de derde geboren was vond ik het ook wel erg handig dat ze dat zelf zouden kunnen (hoef ik zelf geen 3x op en neer).
nou dan ben ik ook een mietje, want ik zie dat voorlopig echt niet gebeuren. Hier is ook nog nooit iets misgegaan, maar ik blijf er toch lekker achteraan hobbelen hoor.
Hier ga ik er ook nog steeds gewoon achter aan. Ze doet het wel helemaal zelf maar wil haar toch kunnen opvangen. Laatst is er een bijna 2 jarig meisje van de trap gevallen van een kennis maar die heeft het helaas niet overleeft. Door de val heeft ze haar nekje gebroken.