Vanaf hoe oud doorslapen 's nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RozeWolkje, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Middagslaapje. Wat is dat? Daar doet Sasha ook niet meer aan! ;)

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Pff zeg, zo vroeg? Respect voor jou!!

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Vroeg? Valt wel mee toch? (NOT) Dat heeft ze nu al 2 maanden afgezworen. Af en toe best lekker hoor, heeeel af en toe slaapt ze nog smiddags. Kan ik even lekker me eigen gang gaan.

4. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ooeehw Wendyp en LovelyDK ik mag nog helemaal niet klagen als ik jullie banners zo zie:);)

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    jayla sliep met n maandje of 2 a 3 al 6 tot 8 uurtjes aan 1 stuk en nu is ze 14 maanden en slaapt ze 12 a 13 uurtjes en overdag nog 2 dutjes die verschillen van anderhalf tot 2 en n half uurtje :D dus mag niet klagen met mijn slaapprinsesje!

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Moet eerlijk zeggen dat ik 3650gr bij 2 weken helemaal niet klein vind. Milan woog met 2 weken net 2980gr.

Maar wat heerlijk dat ze gewoon slaapt snachts! En zo snel die nachtvoeding er al af!

7. caroline16

caroline16 Niet meer actief

mijn dochtertje slaapt vanaf nacht 1 al door hoor..

8. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    9 van de 10x niet nee. Als ik af en toe (eens in de 2/3 weken) echt moe ben dan ga ik rond 9 uur naar bed en geef ik haar de voeding van 22.00 uur niet, en daar komt ze dan ook niet voor (uitzonderingen daargelaten dan ;))
    Maar ben vandaag bij het cb geweest. Ze weegt nu 6790 gram en we hebben afgesproken dat als ze de 7 kilo heeft gehaald dat we die van 22.00 eraf kunnen laten, dus nog fftjes en dan vervalt die van 22.00 uur.

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    ....Als doorslapen is vanaf s avonds tot de volgende ochtend dan moet ik helaas aan deze zijde zeggen dat het nog nooit is voorgekomen!
    Het langste wat Dean heeft geslapen is rond 18.00 uur naar bed en dan tot 4.00 uur, maar daar moet ik bijzeggen dat ie dan wel een keer..of 2...wakker tussendoor is geweest...ff huilen of een slokje drinken.
    Echt klokje rond "door"slapen dat kennen wij hier nog niet ;)
    Vraag me ook af of we t ooit gaan meemaken haha

Mirre

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Mijn dochtertje is vrijdag 6 weken en ze slaapt nu sinds bijna een week snachts door. Ze krijgt 6 voedingen van 120 cc.
    Laatste voeding rond half 11 en smorgens meld ze zich rond half 7.

11. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mirre, OOIT gaan ze doorslapen (dat hou ik mezelf ook stug voor hihi) als ze 16 zijn, krijg je ze hun bed niet meer uit !

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Mijn zoontje sliep vanaf 6 weken door en mijn dochtertje met precies 8 maanden.
    Zoonlief kreeg vanaf 2 weken kv en dochterlief heeft 9 maanden bv gehad.

13. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

het verschilt heeel erg per kindje... de eerste met een maand of 6, de tweede met 2 maanden. ik bedoel van 7 tot 7 dan.. de eerste sliep met 2 maanden van 10.30 tot 7. nu ja 7, vaak is het eerder 6....
    allebei op volledige borstvoeding.

Deel Deze Pagina