Hoi hoi, Tot nu toe sliep mijn dochter in de puckababy. Aangezien ze die niet meer nodig heeft, slaapt ze nu zonder, maar smorgens ligt ze altijd helemaal boven aan haar bedje. Ik wil dus een slaapzak gaan aanschaffen. Nu zie ik dat er verschillende winterslaapzakjes zijn. Met en zonder mouw. Wat gebruiken jullie ? En gebruiken jullie er dan nog wel een dekentje/ lakentje overheen? bedankt alvast.
Hoi, Rond die periode zijn wij overgestapt van een puckababy op een slaapzak van Slaapje (www.ikgaslapen.nl). Heb hier erg goede ervaringen mee. Het is niet de meest goedkope slaapzak want bij de hema en prenatal is het een stuk voordeliger maar dit is een goede kwaliteit en lekker materiaal. En voor de winter geef ik zelf wel de voorkeur aan een slaapzak met mouwen maar dat is misschien wel persoonlijk. Succes
Ik gebruik nu een zomerslaapzakje en laken en deken en zodra ik overga naar winterslaapzak dan gebruik ik geen laken en deken meer, de mouwen gaan eraan als het echt heel koud word
Hier nu ook nog een zomerslaapzakje met pyama en laken en deken. Als het kouder word heb ik een dikke slaapzak, eerst zonder mouwen en als het echt koud word doe ik de mouwen er ook aan. Onze kleine meid ligt ook meer boven de dekens dan eronder.
Hier ligt dochterlief in een gevoerede winterslaapzak van de Prental, van 17,99. Met een pyjama aan. Als het flink gaat vriezen doe ik er nog een dekentje bij. Maar voor nu is het heerlijk warm.
Hier een slaapzak met deken. Het is hier erg koud boven, want we hebben nog geen dubbel glas. Ik heb voor een tientje een slaapzak bij de wibra gekocht. Iets te groot nog, maar ik heb het halsje ingenomen en de mouwtjes lekker omgeslagen.
Voor mijn dochter heb ik verschillende slaapzakken maar de meest fijne vind ik wel die met afritsbare mouwen.
hier met alleen een romper met lange mouwen in de combisleeper zonder mouwen. Het is ca. 15-16 graden op de kamer.
Ik zweer bij de combi-sleeper (slaapzak) Wel prijzig,maar zoveel waar voor je geld! Dean heeft in eerste instantie in die gelegen tot 1 jaar en nu slaapt hij in een combi sleeper die te gebruiken is van 1 t/m 4 jaar oud. Ik hoef niet bang te zijn (hij is heel bewegenlijk) dat ie te koud ligt ...of te warm, want het slaapzakje bestaat uit 2 zakjes 1 met afritsbare mouwen van katoen (dus voor de warme dagen) en eentje met een soort van fleece-achtige/katoenen voering ...wat een 2e slaapzakje is, maar dan zonder mouwen. Deze 2 zitten aan elkaar met een rits. Ik vind het echt een aanrader! Als iemand me zou vragen wat is het beste wat je hebt gekocht voor je kindje dat zou het zit zijn! M'n volgende kindje gaat zeker weer in het zakje De Combi sleeper is een vierseizoenen baby- en kinderslaapzak, speciaal bedacht en ontwikkeld voor baby' s en kleine kinderen tot ca. 4 jaar. Bij te weinig toedekking - bijvoorbeeld als jekindje meer naast dan onder het beddengoed ligt - heeft het lichaam van je kindje meer energie nodig om warm te blijven waardoor een diepe slaap niet wordt bereikt en dit heeft als gevolg een niet uitgerust kind. De Combi sleeper bestaat uit twee delen: een buitenslaapzak van 100% katoen met uitritsbare mouwen en een uitritsbare binnenhoes van 100% katoenen fleece. De combinatie van de 2 delen maakt de Combi sleeper compleet beddengoed. Normaal gesproken zal je kindje goed slapen onder regulier beddengoed maar zo rond de 2 maanden oud worden de meeste kindjes veel actiever in bed met als gevolg dat ze zich bloot trappelen en zelfs misschien verstrikt raken in het beddengoed. De Combi sleeper is voorzien van een opening voor de veiligheidsriem van het autostoeltje, dus ook ideaal voor op reis! De Combi sleeper klein is geschikt voor kinderen van ong. 0 t/m 1 jaar oud. (maat 80). Mirre
Nu een slaapzakje zonder mouwen, pyama en een dekentje. Het is nu rond de 15 graden haar kamertje. Voor de winter heb ik ook al een combisleeper klaar liggen, die vond ik nu nog iets te groot...