Vanaf hoe oud in een buggy?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tjoebie, 6 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjoebie

tjoebie Actief lid

1 jan 2009
    215
    1
    0
    Rotterdam
    Hooii dames,

Eventjes een vraagje, vanaf hoe oud hebben jullie je kindje in de buggy gezet, dus niet in de wandelwagen maar echt de buggy?

En nog een vraagje voor de mama's die een titanium baby snooze of breeze buggy hebben, is dit nou echt een buggy of meer een mix tussen wandelwagen/buggy?

Groetjes:D

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Met 8 maanden, toen gingen we op vakantie en de kinderwagen paste echt niet meer in de auto ;). Maar het ging echt prima, daarna zijn we 'm ook regelmatig gaan gebruiken. Er zat ook een ligstand op, maar Eva kon ook al goed zitten met 6,5 maand, ik denk dat dat ook wel uitmaakt.

3. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

Ik heb de Titanium baby breeze... het is een hele fijne buggy... en je kunt zelf de stand bepalen van de rugleunig.. hij kan bijna plat... Hij is te gebruiken vanaf 3 maanden, en heel comfortabel... tenminste... dat lijkt Joënna te vinden :D ze is nu 5 en halve maand... en zit er sinds 2 dagen in... volgens mij is het wel gewoon een echt buggy :)

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hier met een maand of 8/9 en dan voor korte wandelingetjes even naar de winkels om de hoek, of als ik met de fiets weg ga dan doe ik heb op de fiets.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben de buggy's gebruikt vanaf dat de kleintjes een maand of 11 waren.

Tot ong 10 maanden lagen de oudste twee in de wandelwagenreiswiegjes, daarna hebben we de zit gedeeltes in de wandelwagen gedaan en toen ze daaraan gewend waren (ze vonden het wat eng in het begin) zijn we de buggy's/duobuggy gaan gebruiken.

Jongste (8mnd) ligt nog in de wandelwagenreiswieg en weet nog niet wanneer ze voor het eerst in de buggy gaat. Denk gewoon rond de tijd net als bij de andere twee, als ze dus uit de reiswieg gegroeid is.

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    1 weekje op vakantie toen was ze 5 maandjes
    daarna niet meer tot dat ze 10 maandjes was

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    ik heb speciaal een buggy gekocht die helemaal plat kon, want zolang je kindke nog neit goed kan zitten is dat de beste keus. Luca was een maand of 8 en we gingen op vakantie. Dan is het wel het handigste. Nu gebruik ik hem nog steeds weinig en voor lange wandelingen neem ik nog steeds de wandelwagen. DIe vind ik gewoon het comfortabelst om mee te lopen.

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb eerder een buggy gebruikt dan een wandelwagen eigenlijk.

Onze wandelwagen was nog te groot en kon niet plat en Alyna was de reiswieg helemaal zat, en was ook al wat klein.
    Dus toen hebben we een buggy gekocht die helemaal plat kan.

Ik gebruik de wandelwagen nu wel weer veel meer, hij loopt echt veel beter.

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat ligt echt aan je buggy. Het goedkope geval dat wij hebben staan hebben we niet voor de 11-12 maanden gebruikt. Er zit weinig ondersteuning in het zitvlak+rug, dus moeten ze zelf echt goed kunnen zitten. En dan nog gebruiken we hem alleen voor een uurtje stad. Niet langer. Dan neem ik de kinderwagen wel mee..

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Vanaf 1 jaar.
    Al kan je buggy helemaal plat het ligt toch minder comfortabel dan een wandelwagen met luchtbanden.

Deel Deze Pagina