hai johwenna wordt 16 mei 1 jaar nu heeft zij nog geen 1 tandje ! is dit erg? ik begin me nu echt zorgen te maken hierover kan iemand mijn helpen?
een vriendin van een vriendin van mij heeft een dochtertje, zei kreeg haar eetse tandjes met 1.5 jaar en alles kwam achter elkaar aan.. binnen een half jaar had ze alles Dus zorgen maken is niet nodig denk ik!
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Las laatst ergens dat pas als je kindje 2 jaar is en er dan nog geen tand te zien is, dat je dan contact met je tandarts op moet nemen. Groetjes Six
hallo, inderdaad als je kindje 2 wordt en het dan nog geen tandjes heeft, dan pas meot je actie ondernemen. en meestal op latere leeftijd als de 1ste komt, komt de rest er snel achteraan. anita
Hoi hoi, Ik maakte me ook zorgen dat onze kleine geen tanden kreeg.. We hebben er 11 maanden op moeten wachten.. op de dag af! Hij heeft er nu echt nog maar 1 en volgende week is ie jarig.. Ik ben er nu van overtuigd dat het echt wel goed komt.. Bij de 1 of de ander, dat maakt gewoon een groot verschil.. Maak je niet gek, ze komen, ECHT! liefs Faith
Hoi, Laura wordt 23 april een jaar! En hier ook nog geen tandje in zicht! Niet druk maken! Mijn nichtje haar zoontje kreeg ze pas met 14 maanden!
Ik kreeg zelf ook heel laat pas tanden en onze tandarts zegt altijd, hoe later ze komen en hoe meer last ze ervan hebben des te sterker is het gebit. Ons zoontje heeft er ook pas 4 nu, terwijl sommige al kiezen hebben. Komt vanzelf, zou me er niet te druk om maken.
hier ook nog niet, maar ze is pas 8 maanden. als ze geen tanden krijgt grapt oma dat ze wel een kunstgebitje krijgt volgens CB waar ik kom hebben ze nog nooit meegemaakt dat er kinderen zijn die geen tanden heeft gekregen. ik hoorde dat van een wijkverpleegkundigen die eigenlijk al met pensioen is maar door personeels tekort nog wel dagen op cb draait. dus die heeft waarschijnlijk heel veel ervaring
Ik heb zelf ook pas na een jaar mijn eerste tandje gekregen, en het is helemaal goed gekomen . Juist een enorm sterk gebit!
mijn eerste kreeg met 9 maanden zijn eerste tand mijn tweede heeft met 9 maanden al 8 tanden het kan zo verschillen indd als ze met 2 nog niets hebben dan moet je aan de bel trekken zeggen ze
Bij ons ook nog steeds geen tandjes. Joep word 18 mei 1 jaar. Nu was zijn vader ook laat met tandjes krijgen. Kreeg ze pas in April en is ook in Mei jarig. Op het buro zeggen ze wat er niet is kan ook nog niet kapot gaan. Hebben ze wel gelijk in.
ik vind het wel heeeel erg schattig staan als ze nog geen tandjes hebben.... Lize heeft ze ook nog niet en ik vind het wel best zo!