Vanaf hoe oud mogen ze pannenkoeken?

Discussie in 'Voeding' gestart door Mowtom, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Ik vind die voorverpakte pannenkoeken niet lekker, dus bakken doe ik eigenlijk altijd zelf. Ik gebruik wel vaak van die pannenkoekenmix.

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Die voorverpakte zijn zo zoet, vind ik... Ik neem ze wel eens mee als ik 's avonds moet werken... Even in de magnetron, beetje boter erop en klaar! :D

Thuis bakt mijn man ze zelf, die kan dat veeeeeeel beter dan ik... :) (niet dat ik ooit in mijn hele leven een pannekoek gebakken heb, maar dat weet hij niet en dat laten we zo, hè meiden? ;) )

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hihi mijn man bakt ook heerlijke pannenkoeken. Hij vindt de mijne lekkerder, maar ik zeg altijd dat ik zooooooo'n zin heb in zijn pannenkoeken! Gewoon flink paaien en dan doet hij het wel!
    Ik heb zo'n hekel aan pannenkoeken bakken

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    We hebben ze met gewone melk gebakken, dacht er tijdens het eten pas aan. Nou ja, het ging goed.
    Ik maak ze ook altijd zelf of mijn man. Gooi gewoon wat bloem, eieren en een klein schepje suiker door elkaar. Zou de verhoudingen niet weten, doe gewoon maar wat tot het er goed beslagachtig uitziet. Soms doe ik er ook nog havervlokken en rozijnen door, wordt erg lekker :D .

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Nee met moedermelk.

En dat ei mag vanaf 9/10 maanden is van het schema van kinderdietiste Stefan Kleintjes. Mischien dat er in een ander schema iets anders staat.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia heeft vandaag voor het eerst een pannekoek op als broodvervanger. ze vond het heerlijk. had z'n kant en klare fles waar je alleen maar melk bij hoeft te doen en dan de meergrane versie. heb gekozen voor halfvollemelk :).

heb verder niks op de pannekoek gedaan. de andere heeft mama allemaal op :) is ook wel is lekker, ik deed er zelf stroop over heen en dat heeft ze nadat ze de haren op had ook een stukje mogen proeven.

7. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ik weet wat wij morgen gaan eten ;)

8. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Ik wil voor Arends eerste verjaardag een pannenkoekentaart gaan maken!

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Ik heb Jesper zondag voor het eerst pannenkoek laten proberen, maar hij vond het helemaal niks haha. Gooide het gewoon weg. Gister op de creche hadden ze toevallig ook pannenkoeken, maar wilde hij daar ook niet eten.

Snik snik, ben zelf zo gek op pannenkoeken.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb Annika denk ik met 8 mnd de eerste pannenkoek gegeven, met gewone melk. Vond ze heerlijk. Nu eet ze 2 en soms wel 3 pannenkoeken met een dun laagje stroop.

11. stuifje

stuifje Actief lid

21 jul 2008
    133
    0
    0
    Manager van alles
    Hillywood
    Vanaf wanneer ze het mogen, of vanaf wanneer sommige het geven dat verschild nogal, hier in ieder geval toen ze 5 mnd 3 wkn was. Gemaakt zoals beschrijving en ze vond het in ieder geval lekker (wij ook trouwens).

12. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Maar Stuifje, jouw dochter is natuurlijk ook al gewend aan eten, niet? Ze is toch wat vroeger begonnen met hapjes?

13. stuifje

stuifje Actief lid

21 jul 2008
    133
    0
    0
    Manager van alles
    Hillywood
    dat verschilt natuurlijk ook ja. er zijn er bij die beginnen vroeger met het geven van bijvoeding en vaste voeding, dan is het natuurlijk weer wat anders.

denk niet dat als men pas met 6mnd begint je dan ook al direct pannekoek gaat geven ;)

ff geen erg in gehad

14. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Nee? Heb ik toch net een pak pannenkoekmeel gehad voor volgende week! :)

15. stuifje

stuifje Actief lid

21 jul 2008
    133
    0
    0
    Manager van alles
    Hillywood
    hahaha succes dan maar meid ;)

Deel Deze Pagina