hoi hoi Onze dochter moet binnekort voor buisjes,neusamandelen en ook voor dr keelamandelen geopereerd worden.. Nou zeiden ze daar dat ze heel ziek worden van de operatie aan keelamandelen.. klopt dat ? en hoe lang is jullie kindje er ziek van geweest? toen 2jr terug dr neusamandelen eruit gingen en ze buisjes kreeg vond ik het wel meevallen.. liefs
M'n dochter is eergisteren geholpen, keel en neusamandelen geknipt. De eerst dag was ze heel zielig, wilde absoluut niet eten of drinken en kreeg koorts. Enige manier om drinken erin te krijgen was via een spuitje water in dr mond doen en zorgen dat ze t niet meteen weer uitspuugde. Slikken deed heel erg pijn. Gisteren was ook een prut dag, het liefste wilde ze alleen maar slapen, huilde heel veel en voelde zich super beroerd. Ook nog steeds drinken via het spuitje, niet zelf drinken. Vandaag daarentegen, dag3 dus..ze heeft vanmorgen en vanmiddag een boterham gegeten en drink nu zelf dr drinken uit dr beker. En zegt zelf 'slikken doet geen pijn meer mama'. Dus hoewel de eerste 2 dagen heel heftig en zielig waren, gaat het nu behoorlijk goed. Hopelijk zet deze stijgende lijn zich lekker voort. Elk kindje is natuurlijk anders, er zijn vrij veel topics over deze ingrepen dus kun je veel ervaringen lezen. Succes!
mijn nichtje van 8 moet ook. tegen haar hadden ze gezegd dat ze zeker 2 weken moeilijk zou kunnen eten. ik heb er zelf met de kinderen geen ervaring mee. alleen met buisjes en daar knappen ze vrij snel van op was mij ondervinding. vaak merkte je de volgende dag al weinig meer.