Vanaf hoe oud ook 's nachts zindelijk?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Wen26, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Vanaf hoe oud s nachts zindelijk?

1. < 2 jaar

2. 2 - 3 jaar

3. 3 - 4 jaar

4. > 4 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Inmiddels al ruim 9 maanden overdag zindelijk maar snachts nog niet hoor, soms een paar dagen droog en vervolgens plast ze weer haar hele luier vol snachts ;).
    Vorige week had ze last van haar billen en wilde daarom geen luier om en toen is het helemaal goed gegaan (gelukkig).

Maar hier dus nog veelste vaak een natte luier in de nacht, die houden we dus voorlopig nog even lekker om.

Er zal vanzelf wel een moment komen dat deze ook in de nacht af kan blijven ;).

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nick was 3 jaar en 2 maanden toen hij 's nachts zindelijk werd. Eerste tijd nog wel rond 2300 uur wakker gemaakt, maar na een week of 6 vergeten en toen ging het ook goed. Nu maken we hem af en toen nog wakker rond 2300 als hij heel veel heeft gedronken in de avond, maar meestal wordt hij dan zelf ergens tussen 2200 en 2400 wel wakker en horen we denderende voetjes over de overloop en dan weer terug naar zijn kamer. Hij is nu 4 overigens.
    Onze jongste wordt eind juni 3 en is overdag al wel een tijd zindelijk, maar 's nachts nog niet. Komt vanzelf.

3. Alita

Alita Niet meer actief

Hier is ze nu al een tijdje overdag zindelijk...sinds januari en nu ook sinds een paar weken s`nachts...
    Ik vroeg me ook af wanneer nu de luier af te laten maar op een dag gedaan en ze heeft nooit in haar bed geplast!:D

Mijn dochter is trouwens 2,5;)

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise is een maand voor haar 3e verjaardag zindelijk geworden, in 2 weken tijd zowel overdag als snachts. Ze heeft denk ik 2 keer een ongelukje in bed gehad en nu gaat ze zelf gewoon snachts naar de wc zonder ons wakker te maken. Tip; leg een kraammatrasje op het matras ivm ongelukjes!

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Denk dat Thijmen net zo oud was als bij jou. Hij was net 3 en toen gaf hij het zelf aan. Omdat hij al een paar weken droog was 's nachts vond ik het best. Heb hem verder ook niet meer uit zijn bed gehaald om 's nachts te plassen. Hij plast voor hij naar bed gaat en dan pas weer als hij het aangeeft.

Deel Deze Pagina