Vanaf hoe veel weken voelde jullie je 'zeker'?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door me1989, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja..

2. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Dan ben ik ook vreemd denk ik :p
    Ik was wek heel blij dat ik de 6 weken voorbij was omdat het de vorige keer mis was gegaan en ik had wat spanning voor de termijnecho... maar toen ik onze 'jumpende' baby zag die een hand naar ons op stak was ik gelijk zo kalm. Voel me enorm zeker (al ben je dat natuurlijk nooit) ik denk wel dat je ergens je rust moet kunnen vinden. Ik vertrouw nu wel op mn lichaam...en als het toch niet goed gaat hev ik er geen invloed op...waarom dan nu al stressen...
    Nee...ik voek ook een zekere rust

3. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap (die niet goed is verlopen en afgelopen) zei ik steeds tegen mijzelf: ik ben en blijf zwanger totdat het tegendeel bewezen is. De klap zal namelijk niet minder hard aan komen als je er "rekening" mee houdt dat het niet goed gaat.
    Maar.... ook ik ben onzeker en leef van moment naar moment. Toch geeft het mij rust als ik tegen mijzelf zeg dat ik zwanger ben totdat het tegendeel is bewezen. Ik mag mij dus lekker zwanger voelen ;)

Hoop dat jij iets hebt aan mijn mantra ;)

4. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb me eigenlijk nooit onzeker gevoeld, ook niet echt de eerste 12 weken.. Klinkt misschien stom. Maar ik heb in de tijd dat ik zwanger was nooit bloedverlies gehad en was kots en kots misselijk tot 20 weken zwangerschap.. Daarna ging de misselijkheid ietsje beter.

Deel Deze Pagina