Vanaf hoelang voor NOD had jij zwangerschapssymptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nikkie, 11 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    weet je wat het lullige is de klachten voor nod kun je ook hebben omdat je ongesteld moet worden
    het kan dus 2 kanten op
    zwanger en ongi lijkt zoveel op elkaar ......alle klachten heb ze allemaal al gehad moe misselijk pijn aan borsten enz enz
    en nog steeds helaas niet zwanger
    Afwachten en geduld en een posi test is het enige dat je zeker heid geeft

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Precies, het lijkt allemaal zo op elkaar...
    Wat ik me trouwens afvroeg, moet je temp perse veel hoger zijn als je zwanger bent of kun je er automatisch van uitgaan dat je niet zwanger bent als deze niet hoger als normaal ligt (een week voor NOD).
    Als ie nog wel stijgt, wanneer gebeurt dat dan?
    Misschien veel vragen maar ik ben wel ff benieuwd. Het zal bij mij wel niks zijn want ik zie niks aan mijn temp.
    En volgens mij heb ik een virus want ik werd hondsberoerd wakker vanochtend met een fikse hoofdpijn. Nu valt het wel weer mee. Wel erge last van mijn darmen, had echt buikpijn.
    Had gewoon bijna diarree (sorry :oops: ) vanochtend. Nu lees ik erover dat veel meiden juist verstopt zijn als ze zwanger zijn dus nu heb ik zoiets: zie je wel ik ben het sowieso niet.
    We zien het wel, ik reken er maar niet (meer) op. Al mijn klachten zullen wel van dat virus komen. De steken blijven en verder voel ik niks bijzonders.

liefs Nikkie

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hier had ik 4 dagen na m'n ei een hele lichte bloeding, een enkele veeg.
    Daar dacht ik toen verders nog niet over na... toen ik na een paar dagen bij en vriendin van me zat toen werd mijn gevoel ineens wel zo sterk...

Ik had dus verders weinig symptomen, als alleen een heel sterk gevoel.

Dikke kus Joyce

4. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Denk dat het bij iedereen sowieso anders is.

Plus, gelijk hier al gezegd is, ongi en zwanger - de symptomen lijken op mekaar he.

Plus, je kan het je ook inbeelden he. Allez, ik denk ook dat ik vanalles voel. Denk dat ik er gewoon teveel op hoop...

We zien wel zeker :)

5. twinkel

twinkel Nieuw lid

11 jun 2007
    2
    0
    0
    grave
    hallo
    ik ben vorig jaar zwanger geweest ik had wel degelijk voor mijn nod symptonen ik was super moe en overal waar ik ging zitten sliep ik erg he als ik opstond was ik enorm duizelig en ik had het niet eens zo in de gaten dacht dat ik iets onder de leden had een griepje totdat ik niet ongi werd en getest hebt en inderdaad was ik zwanger helaas is dit in een miskraam uitgelopen maar het is dus wel degelijk dat je heel vlug al zwangerschaps verschijnselen kunt krijgen
    groetjes angela

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Kan er nu zelf over meepraten! Yes eindelijk.
    Zelf heb ik dus een paar dagen na mijn eisprong een trillerig gevoel gehad. Ik voelde me echt zo raar! En 2 dagen voor NOD werd ik ineens misselijk toen ik aan het schoonmaken was. En ik had al last van ochtendmisselijkheid.
    Je maakt het hormoon al aan dus het kan. Ook had ik ineens zin in vette dingen a la mcDonalds waar ik normaal niet zoveel zin in heb en smaakte pindakaas ineens niet meer terwijl ik het normaal toch echt wel lekker vind.
    Ik kan het allemaal nog niet bevatten maar ik ben toch echt zwanger!
    Had ook een paar dagen voor NOD ongikrampen. Vanaf mijn NOD niet meer zo wel steken in liezen en onderbuik en lage rugpijn.
    Maar ik moet wel zeggen dat heel veel symptomen ook op ongikwaaltjes leken...ervoor.
    Alleen had ik nu juist NIET last van mijn borsten wat ik normaal wel voor NOD heb. Ze beginnen nu pas wat gevoelig te worden maar nog niet extreem.

liefs Nikkie

7. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Gefeliciteerd met je zwangerschap Nikkie!

Kun je ook al vier dagen na je ovulatie misselijk zijn? Het komt bij mij nogal onverwachts; zijn nog niet echt met zwanger worden bezig, wel spiraal er twee maanden geleden uit gehaald maar afgelopen week 1 keer zonder condoom gedaan. Bleek en dag voor mijn ei sprong te zijn! Had nl. dag erna buikpijn en met predictor vruchtbaarheidstest bleek dit ook zo te zijn. Nu heel raar gevoel:

misselijkheidsvlagen
    eet normaal veel chocalade en zoet en moet er nu niet aan denken.
    rommelen in buik

Zou het echt kunnen van 1 keer? En al zo vroeg die kwaaltjes? Of is het gewoon psychisch, hi hi?

Heeft iemand daar ervaring mee?

Groet!
    Tatum

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    een klein weekje voor mijn nod, was erg beroerd, dacht dat ik ziek zou gaan worden en heel veel last van mijn buik, opgezet, alsof ik iets verkeerds gegeten had.

Deel Deze Pagina