Hallo meiden, Ik heb al verschillende ovulatie app's op mijn telefoon gebruikt, maar geen van allen is duidelijk. Hebben jullie misschien goede ervaringen met een bepaalde app? Alvast bedankt!
Ik gebruik predictor, maar ik vindt het toch fijner om het op papier bij te houden, maar wel prima app!
Ik gebruik de mijn biologische klok van Predictor. Hou wel apart bij qua slijm, temperatuur ed. Komt meestal goed overeen!
Ik heb mama Apps. Erg leuk, handig! (zijn 35 Apps in een) ook zwangerschap en na geboorte kun je alles bijhouden!
Die Apps zijn heel leuk en handig.. Alleen niet met een onregelmatige cyclus.. Dan werkt alleen ovulatietesten
Apps zijn idd maar een gemiddelde en zeggen niet zo veel. Ik heb de Mama Apps, handig om van alles in bij te houden . Daarnaast ovutesten ivm late eisprong, korte lf.
Idd! Ik gebruik zelf period tracker, bevalt goed maar aangezien mijn eisprong tussen dag 16 en dag 22 is gebruik ik er ovutestjes bij
Ik gebruikte die van fertillity, op de computer account aangemaakt en elke dag temp meten en cervix en slijm bij houden via de app Op de app kon ik me dan gewoon aanmelden met het zelfde account als op de computer