Hi meiden, Ik ben bijna 3 DPO en wellicht verbeeld ik het me hoor, maar moet om de 30 minuten naar het toilet, transpireer meer, voel continu lichte steekjes in mijn baarmoeder.. Ik vroeg me af wanneer de evtuele zwangerschapsverschijnselen kunnen ontstaan en vanaf wanneer dit bij jullie begon?
Pas na de innesteling dus 7 dagen dpo kan dat ontstaan; dat is dan ook nog ERG vroeg. Ik had het pas in week 8 en de meeste vrouwen hebben pas na nod kwaaltjes (veel kwaaltjes worden ingebeeld/versterkt omdat je het zo graag wilt; heb ik ook gehad).
Beide keren kreeg ik klachten rond NOD. Bij de laatste zwangerschap had ik getest op 9dpo, maar ik voelde toen nog niks.
ik denk pas dat je echt kwaaltjes heb vanaf/na NoD. en dat de kwaaltjes voor nod ingebeeld worden door je kinderwens en je overal leest wat voor kwaaltjes van zwangerschap afkomen. 3dpo is veel-ste-vroeg om iets te voelen, je eicel is hoogstens bevrucht maar nog niet in aanraking met je baarmoederwand en je maakt nog geen hCG aan, waar de kwaaltjes vandaan komen. dat gebeurd pas na de innesteling... en zelfs dan is je hCG zo laag dat ik niet denk dat je daar al wat van (kan) voelen.
Neen hoor, is niet alleen na de innesteling of rond de NOD. Ik had al last van donkere kringen rond tepels, grotere tepels en pijnlijke borsten met blauwe aders 3-4 dagen na bevruchting. En viel in slaap in de zetel om 19h elke dag, was kapot van vermoeidheid. Dus het kan wel eerder zijn. Maar ik vind je klachten nogal vaag (sorry) dit kan vanalles zijn.
Ik kreeg pas echte symptomen rond de 8 weken zwangerschap. Op 3 dpo kon ik überhaupt nog geen symptomen krijgen aangezien een cryo pas met 4 a 5 dagen wordt terug geplaatst... dit ivm een embryo eerst op een bepaalde grote moet zijn en dat heeft nu eenmaal een aantal dagen nodig om te groeien (ook in de natuurlijke situatie). Een embryo nesteld zich pas in... naja kan zich überhaupt pas innestelen wanneer het een blasto is, en eer de celdeling zo ver is duurt dat gewoon een x aantal dagen. Ook als een embryo groeit schijt deze nog geen hormonen af, dat gebeurt pas vanaf dat deze in genesteld is. Suc6 en hoop dat je over 10 a 11 dagen een mooie positieve test in handen mag hebben.