Over 3 dagen zou ik moeten kunnen testen. Ik zit nu op 7 dpo. Mijn LF is 10 dagen. Lijkt zo vroeg om dan al te testen, aan de andere kant ben ik heel nieuwsgierig. Ik zou as dinsdag nog kunnen testen, daarna pas weer op zaterdag. Dit omdat ik de dagen ertussen aan t werk ben en niet vijf min voor ik moet werken wil gaan testen. Het gaat me dan niet lukken om m'n mond te houden en we willen het nog een tijdje stil houden. Wie heeft ook een LF van rond de 10 dagen en vanaf wanneer ben je gaan testen? En wanneer was ie positief?
Zo dat is mooi vroeg! Je hebt n behoorlijk korte LF, geen problemen mee gehad met zwanger worden? Edit: nee zie ik. Fijn
Nee, gek genoeg tot 2x toe snel raak (1x in ronde 5 en 1x in ronde 4, beide in april)... Maar volgens de arts zou de kans dat ik getroffen zou worden door de bliksem groter zijn dat zonder hulp zwanger te raken.... De wonderen zijn de wereld niet uit hahaha... maar 2x in april raak is geen toeval meer.
Heb trouwens de kruidvat 2v5 in huis. Die schijnen best gevoelig te zijn of niet? Edit: moet testen perse met ochtendurine? Lijkt me geconcentreerder dan dat ik bv nu zou testen.
Ik heb nog nooit ovutesten gebruikt, omdat ik wel eens had gelezen dat zo'n test eigenlijk nog niet veel zegt. Want je kunt bij zo'n piek je ei net gehad hebben of hij kan nog springen in de aankomende 48 uur... Dus erg lastig eigenlijk
het is zelfs nog erger ei kan in sommige gevallen zelfs pas 5 dagen na lh piek springen, maar volgens mij is dat wel meer uitzondering dan regel. het handige van ovutesten is enkel dat als ze positief zijn, en je gaat dan goed aan de klus, dat je doorgaans op het goede moment aan het klussen bent i.p.v. volledig naast je ei