In de war en bloednerveus!!! HELP!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door larisa1, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Lieve meiden,

Ik heb op 16 sept mn ei gehad dit weet ik 100% zeker ivm ik het gevoeld heb, 2 posi ovu testen, temp is gelijk erna omhoog gegaan met 0,3 a 0.5 graden is nog hoog, en had rekbaar slijm.

Ik zit nu op 11 DPO en dacht ga proberen te testen maar had per ongeluk een ovu test gepakt blijkbaar zijn de zw.testen op:( Zakjes waarin het geleverd wordt lijken erg op elkaar!

Zoals jullie kunnen zien staat er een flinke duidelijke streep op de test terwijl ik voor en na mn ei toch echt een stuk minder duidelijke streep had. Kan het zijn dat ik zwanger ben??

Ben ziek en lig gevloerd op de bank niet echt in staat om zw.test te halen!

Ben zo nerveus weet niet wat ik ervan moet denken, kan iemand me please helpen??!!

Bijgevoegde bestanden:

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Tja dat wordt manlief naar de winkel sturen :D

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Alleen een test kan je helpen,misschien even een vriendin in vertrouwen nemen,en 1 laten halen?of manlief?

4. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Wauw spannend!
    Ik ben benieuwd, ik hoop het voor je!

5. Billie2202

Billie2202 Actief lid

7 sep 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    vroegah...toen het milieu nog schoon was en de sex nog vies ;) had ik wel een positieve persona test in handen toen ik zwanger was. Aangezien ik in de mm liep gelijk ziekenhuis gebeld en aangegeven dat ik gelezen had dat het zou kunnen met een ovulatietest. Vet positieve zwangerschapstest. Dus ja het is mogelijk. LH en HCG verschillen niet veel als hormoon. Dus de kans is zeker aanwezig.

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat je zwanger bent!! Zou zeker snel een test halen!!

7. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Misschien toch ff van de bank af een 'echte' test halen?
    Of je vriend/man de deur uit sturen.. ;)
    Succes, ik duim voor je!

8. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    ohhhhhh ik ben zo nerveus!! Kan echt niet van huis mn zoontje is ook ziek heeft buikgriep vind zo zielig om hem in de auto te gooien winkel in terwijl hij last van zn buik en diarree heeft!

Mannetje is er niet mn zusje is aan het werk, 2 vriendinnen ook en mn andere vriendin zit met zieke baby thuis grrrr!!

Kan toch niet zo zijn dat die ovu testen nogmaals een piek weergeven terwijl je je ei hebt gehad?? Ik weet dat je LH schommelt maar kan het ook nog zo extreem schommelen na je ei, ik dacht dat LH dan echt afnam tot na je NOD?

9. Billie2202

Billie2202 Actief lid

7 sep 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok heel ver in een scenario...ja het kan wel eens een keer voorkomen dat je op een later tijdstip nogmaals een piek en zelfs een eisprong hebt, daarmee krijg je wel dat je veel later je menstruatie krijgt. Ik heb het 1x bij mezelf meegemaakt, en kwam erachter omdat ik follikelmetingen kreeg door PCO. Daarmee maak je meerdere eiblaasjes aan, en door verstoorde hormoonhuishouding, na een eisprong je lichaam nogmaals een spurt geeft.

Komt volgens mij niet heel vaak voor, en ik denk ook zeker niet dat dit het geval is bij jou. Heb goede hoop op een zwangerschap voor je =)

10. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Heb je alle lades en kastjes overhoop gehaald? Misschien dat er nog ergens een test verborgen ligt..:D

11. XmoonlightX

Dan toch wachten tot vriendlief thuis is, de appie is tot 10 uur open :D

12. pafwaf

pafwaf Lid

22 sep 2014
    62
    0
    0
    meulebeke
    nu als je ovi test twee streepjes aangeeft, kan het idd ook wel zijn dat ge zwanger zijt, heb het hier uitgetest, had pos zwangerschapstest, en uit nieuwsgierig heid een ovi test gedaan, dat gaf dus ook twee streepjes dus gewoon nog eens zwangerschapstest doen:D

13. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Mannetje neemt straks test mee van de KV 2 voor 5!

Op de 1 of andere manier durf ik niet meer te testen ben zo bang voor een teleurstelling:(...

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Spannend!! Wel komen vertellen he!

15. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Laat je het nog even weten?Ik duim voor je

16. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Ik ga de test morgenochtend doen met ochtendurine lijkt me het beste:)

Hou jullie op de hoogte!

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik teste met deze test smiddags een stuk duidelijker dan s ochtends;)

18. XmoonlightX

19. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik test 's middags ook beter haha.

Ik had het ook uitgeprobeerd. Ik wist al dat ik zwanger was en heb toen mijn laatste action ovu test gedaan.... Nou die knalde er vanaf nog erger dan met een eisprong...

20. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Vond toch nog Sensitest zw.schap en wat denken jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel licht streepje!!:)!!!!!

Ben gewoon aan het huilen zo blij!

Deel Deze Pagina