Misschien weet iemand wat het kan zijn.. Mijn zoontje zit nu een week regelmatig fanatiek op zn hoofd te krabben. Alsof zn hoofdhuid jeukt.. Ik zie verder niks. Weet iemand wat dit kan zijn? Het irriteert hem soms echt.
Geen hoofdluis dus? Anders een bepaald ingrediënt in een (nieuwe) shampoo die je gebruikt? Wat ook heel erg jeukt is zweet met dit warme weer. Ik spoel de haren van onze kinderen elke avond uit (zonder shampoo).
Hier ook. Denk dat het de warmte is. Daarom doe ik haar haren veelal in een staart met dit weer, zweet minder.
Heeft hij waterpokken gehad? Dan kunnen er nog restanten van pokjes op het hoofd zitten, korstjes kunnen dan jeuken..
hier ook een dame die flink op haar hoofd krabt en hoevaak ik ook controleer geen luizen. aangezien ze ook echt af en toe plak haar heeft ga ik er vanuit dat het warmte / zweet is wat zo jeukt bij der.
kapster hier. hele grote kans dat het idd de warmte is. minder shampoo gebruiken. vaak hoofdkussen verschonen als je deze heb. en verder kan je weinig. mijn jongste heeft het soms ook. elke avond ff douchen voor ze haar bed in gaat, zweet eraf spoelen, geen shampoo. en dan fris haar bedje in