Hai hai Mijn mannetje is nu 6 weken. Het Lijk mij zo leuk en lekker om met hem te gaan zwemmen. Maar ik vroeg me af vanaf welke leeftijd dat het beste kan.
Ik geloof dat je mag zwemmen naar dat ze hun eerste prikje gehad hebben! denk ik hoor weet niet zeker!
Dank je wel. Dan wacht ik dat even af .hij krijgt zijn 1e prik over 2 weken. Dus dan kan ik het gelijk even vragen bij het CB ,als ik het niet weer vergeet
Inderdaad de eerste prikjes afwachten. Maar vraag het ook na bij je zwembad. Er is er een hier in de buurt die pas na 6 maanden je 'accepteerd'. Dus dat kan ook verschil uitmaken maar het eerste prikje is 'normaal'.
ik heb het op het cb gevraagd voordat wij op vakantie gingen ons zoontje zou op vakantie 7 weken zijn ik heb nog specifiek gevraagd of we moesten wachten op de eerste prikken dit was volgens haar niet het geval ze houden wel een richtlijn aan van ongeveer 8 weken (toevallig hebben ze dan net de eerste prikken) maar ze zei op zich geen probleem als wij met hem hadden willen zwemmen met 7 weken heb het uiteindelijk niet gedaan
ik zou het zwembad even bellen waar je wilt gaan zwemmen, ik zwem met Dano bij een bad waar ze minimaal 8 weken moeten zijn. het bad is wordt gereinigd met zout ipv chloor. dus geen chloordampen e.d. het prikt ook niet aan je ogen dat zout.