Vanaf hoeveel graden zitten jullie buiten?? (ivm verjaardag)..

Discussie in 'De lounge' gestart door Carlien, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik zit een beetje te twijfelen, zondag (verjaardag van onze dochter) wordt het hier 19/20 graden en ik vind het dan wel lekker buiten, maar ik ben het tegenovergestelde van een koukleum!

Mijn man zegt dat het dan te koud is en we niet buiten gaan zitten!

Dus mijn vraag, vanaf hoeveel graden kun je buiten zitten met visite? Zodat je anderen niet opdringt in de kou te zitten;)

Groetjes,
    Carlien

2. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Zolang er geen harde wind staat en het zonnetje doorkomt, vind ik het wel kunnen. Binnen is het bij mij normaal ook niet warmer..

3. knap

knap Niet meer actief

Zo lang het buiten behaaglijk voelt. weinig ( koude wind) wat zon.

Zou het op de dag zelf pas beslissen. en dan zien waar je het viert.

Binnen of buiten.

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hihi afgelopen zaterdag gingen we naar een verjaardag :D was niet echt warm maar gelukkig wel droog.

5. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
  6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Volgens mij pas bij zo'n 24, maar ik ben wel echt een koukleum..

7. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Kan je 't niet in 2 delen doen? Het aperitief buiten en het echte eten binnen?

8. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    2 jaar terug op 28 sept mijn zoontje zijn verjaardag in de ochtend binnen gevierd en de middag buiten in een stralend zonnetje.

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik zou er niet blij mee zijn ;)

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.422
    113
    Brr ik vind het bestlekker als de zon nu schijnt om even naar buiten te lopen en te gaan staan kletsen maar een hele middag stil buiten zitten op een verjaardag dan ben ik snel naar huis, is voor mij al veel te koud

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik wil nu niet graag buiten zitten eigenlijk, maar ik denk dat je dat op de dag zelf het beste kunt bepalen.

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind het zelf altijd wel lekker om buiten te zitten. Bij ons zijn de verjaardagen ook meesta buiten. Als het twijfelachtig weer is, sturen we iedereen een berichtje dat ze een vestje mee moeten nemen. Maar inmiddels weet iedereen dat wel.

13. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ik zou er ook niet vrolijk van worden:D, maar je kan misschien wat sta-tafeltjes buiten zetten voor mensen die wel even naar buiten willen? (roken/kletsen).

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het ligt eraan hoeveel mensen er komen, wat voor kleren ze aanhebben of als ze een jasje bij zich hebben en hoeveel wind er is.

Het is wel relax om even buiten op het terras te zitten en wat te drinken maar voor te eten vind ik het dan wat te fris

15. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Wij vieren zaterdag en zondag de verjaardag van mijn zoontje. Ik denk dat het de tuin gaat worden. Zet ook nog een partytent in de tuin.

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Wij vieren zaterdag de verjaardag van onze dochter. En we gaan inderdaad buiten zitten maar wel in een grote tent. Gewoon zo buiten zou ik te koud vinden met 19/20 graden

17. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zou er dit weekend niet blij van worden...

18. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik vind het te koud:)

19. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Als je het buiten wilt houden zou ik het wel aan de gasten aangeven, zodat ze er rekening mee kunnen houden qua kleding. Ik zou het wel doen, maar zou wel een aantal fleecedekens en extra vesten of truien klaar hebben liggen voor de koukleumen

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou niet lang blijven als de verjaardag buiten is.. Ik ben een koukleum haha.. Of het moet in een tent zijn.. Maar iedereen in zijn jas buiten vind ik ook zo ongezellig eigenlijk.

Hier vieren we het vaak binnen maar wel sta tafel buiten voor de rokers en degene die de kids ff in de gaten willen houden. Hier staat ieder dus waar hij wilt..

Deel Deze Pagina