Ik zit een beetje te twijfelen, zondag (verjaardag van onze dochter) wordt het hier 19/20 graden en ik vind het dan wel lekker buiten, maar ik ben het tegenovergestelde van een koukleum! Mijn man zegt dat het dan te koud is en we niet buiten gaan zitten! Dus mijn vraag, vanaf hoeveel graden kun je buiten zitten met visite? Zodat je anderen niet opdringt in de kou te zitten Groetjes, Carlien
Zolang er geen harde wind staat en het zonnetje doorkomt, vind ik het wel kunnen. Binnen is het bij mij normaal ook niet warmer..
Zo lang het buiten behaaglijk voelt. weinig ( koude wind) wat zon. Zou het op de dag zelf pas beslissen. en dan zien waar je het viert. Binnen of buiten.
Ja ga ook wel op de dag zelf kijken, maar het lijkt mij een lekkere nazomerse dag.. Dit was het kaartje wat ik zag: Weer: Weer per plaats - het weer voor Twente, Nederland
2 jaar terug op 28 sept mijn zoontje zijn verjaardag in de ochtend binnen gevierd en de middag buiten in een stralend zonnetje.
Brr ik vind het bestlekker als de zon nu schijnt om even naar buiten te lopen en te gaan staan kletsen maar een hele middag stil buiten zitten op een verjaardag dan ben ik snel naar huis, is voor mij al veel te koud
ik wil nu niet graag buiten zitten eigenlijk, maar ik denk dat je dat op de dag zelf het beste kunt bepalen.
Ik vind het zelf altijd wel lekker om buiten te zitten. Bij ons zijn de verjaardagen ook meesta buiten. Als het twijfelachtig weer is, sturen we iedereen een berichtje dat ze een vestje mee moeten nemen. Maar inmiddels weet iedereen dat wel.
Ik zou er ook niet vrolijk van worden, maar je kan misschien wat sta-tafeltjes buiten zetten voor mensen die wel even naar buiten willen? (roken/kletsen).
Het ligt eraan hoeveel mensen er komen, wat voor kleren ze aanhebben of als ze een jasje bij zich hebben en hoeveel wind er is. Het is wel relax om even buiten op het terras te zitten en wat te drinken maar voor te eten vind ik het dan wat te fris
Wij vieren zaterdag en zondag de verjaardag van mijn zoontje. Ik denk dat het de tuin gaat worden. Zet ook nog een partytent in de tuin.
Wij vieren zaterdag de verjaardag van onze dochter. En we gaan inderdaad buiten zitten maar wel in een grote tent. Gewoon zo buiten zou ik te koud vinden met 19/20 graden
Als je het buiten wilt houden zou ik het wel aan de gasten aangeven, zodat ze er rekening mee kunnen houden qua kleding. Ik zou het wel doen, maar zou wel een aantal fleecedekens en extra vesten of truien klaar hebben liggen voor de koukleumen
Ik zou niet lang blijven als de verjaardag buiten is.. Ik ben een koukleum haha.. Of het moet in een tent zijn.. Maar iedereen in zijn jas buiten vind ik ook zo ongezellig eigenlijk. Hier vieren we het vaak binnen maar wel sta tafel buiten voor de rokers en degene die de kids ff in de gaten willen houden. Hier staat ieder dus waar hij wilt..