Vanaf hoeveel graden zitten jullie buiten?? (ivm verjaardag)..

Discussie in 'De lounge' gestart door Carlien, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

3 september zaten we nog buiten, toen was het 's avonds nog best warm. Nu zou ik dat niet meer doen eerlijk gezegd. Ik zou ook heel snel weer weg zijn als ik buiten zou moeten zitten nu :p

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Bij ons regelt het zichzelf altijd wel, soms zit iedereen buiten, soms iedereen binnen en soms de ene helft binnen en de andere helft buiten als het van dat twijfelachtige weer is. Maakt mij niet uit hoor, zet gewoon overal wat hapjes neer.
    Alleen met een kinderverjaardag gaan we wel eerst allemaal in de zelfde ruimte uiteraard de taart snijden enzo. En ik kom wel vaker op verjaardagen waar het verdeeld is.

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    nee vind niet dat dat nog kan ondanks dat ie zondag redelijk weer aan geeft. verplicht je mensen al weer om een vest jas aan te doen. ... als de zon weg is is het niks lekker om heel de middag buiten te staan. en ik ben absoluut geen koukleum

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind het nu echt te koud om een hele dag buiten te zitten. Ik vind het zoiezo een beetje vreemd dat je verplicht buiten of binnen zou moeten zitten. Bij ons mag iedereen dat zelf uitmaken. Al is het 30 graden, als iemand binnen wil zitten dan kan dat gewoon.

5. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Met 20 graden zou ik het wel doen :)

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

In een tuin is het vaak sneller warm als op straat. Is in ieder geval hier wel zo.
    Als de zon schijnt en er is weinig wind kan het best te doen zijn. Zou die keuze op de dag zelf maken.

Deel Deze Pagina