Spannend Evelien! Ik hoop dat het geen problemen met de mola geeft en dat het nu mooi mag oplopen en goed mag gaan.
Dank jullie wel meiden! Vind het super spannend.. Word zo gebeld met de uitslag van m'n bloedtest weer... Ben echt zooo bang... Zit al een uur te shaken.. Echt de angst voor wat is en eventueel wat komen gaat...
Wat onzeker! Stille meelezer maar had gehoopt dat het niet meer van de vorige zwangerschap was. Heb je nog weer getest?
Het kan een aantal dingen zijn 1) de test was vals positief 2) hcg is nog steeds vd mola en daalt dus zeer zeer traag (test heeft daar op gereageerd). 3) hcg vorige week 12 was vd mola en is nu vanwege nieuwe zwschap weer aan het oplopen (test heeft daar op gereageerd). Wat zei het zekenhuis?
Ja kan inderdaad alle kanten op... Ze zei dat mijn waarden nog steeds aan het dalen zijn, dus zij zag geen gevaar (weet niet dat ik nu misschien zwanger kan zijn, of niet) want vorige week 12 en nu 11. Is de afgelopen weken gedaald van 18, naar 15, naar 12, en nu 11. Echt heel vreemd.. Hoe kan een test nou reageren op een hcg van 11?
Het kan natuurlijk een vals resultaat zijn. Op de foto is hij ook niet roze maar grijs (van wat ik zie). Het enige wat je kan doen is opnieuw testen en kijken of er een streep binnen 5 min ontstaat (weer action test). Wanneer moet je weer bloedprikken?
De lijn kwam wel echt binnen 5 minuten, eerder zelfs en in het echt ook echt roze.. Maar hij lijkt inderdaad grijs op de foto, maar heb echt goed gekeken en hij was echt roze en gelijk al... Volgende week dinsdag pas weer bloedprikken.. Denk dat ik vanmiddag weer ga testen en de komende dagen. Neem toch aan dat als ze donkerder worden dat ik wel zwanger ben.. Pff wat een onzekerheid
Ja ga ook vanmiddag weer testen.. Ben sinds gister ook gewoon continu misselijk maar dat kan toch niet met zo'n lage hcg waarde?
Misschien misselijk van de spanning...? Was het nou een gewone of early action test? Want bij mij leek de early gevoeliger dan de KV en de KV schijnt al vanaf 6 hCG te kunnen meten... benieuwd naar je volgende test!
Nee dit was een gewone.. dus 2 voor 1,49.. zeker geen gevoelige! Vind het daarom zo raar dat die dan zo uitslaat.. Wie weet ben ik inderdaad misselijk van de spanning, dat weten we over een paar dagen denk ik.. Zou de test vandaag al donkerder moeten zijn?
Betrouwbaarheid zwangerschapstest | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Hier staat: hCG in bloed en urine meten Al na 8 dagen na de bevruchting kan hCG waargenomen worden in het bloed van de moeder. 9 à 10 dagen na de eisprong is er ongeveer 10mlU/ml hCG in het bloed van de moeder. Mijn 11 hcg op 9 dpo zegt dus nog niks
Gister op 9 (of 8) dpo is de bloedtest gedaan (vanochtend dus de uitslag van gekregen die 11 was). Nu ben ik dus 10 dpo (misschien 9 maar denk eerder 10)
Ik weet dat de laatste beetjes hcg heel langzaam, uit je bloed verdwijnen. Na curretage werd ik ongesteld na 5 weken en toen teste ik nog altijd positief. Week na menstruatie laatste positieve test gehad dus van 12 naar 11 kan wel helaas. Maar zoals gezegd kan het ook weer stijgende zijn in dat geval moet dit over twee dagen verdubbeld zijn naar 22 Succes!
Net getest en hetzelfde streepje als gister.. Vind het toch apart dat action gewone testen dus veel gevoeliger zijn dan vanaf 25...
Heel apart want met 11in je bloed zou de test daar niet op kunnen reageren inderdaad. Ik vraag me af wat een kv zou doen qua utslag aangezien die ook gevoelig is (men claimt gevoeliger dan de action.)