Ik kom niet meer bij de kruidvat in de buurt vandaag Ik ga morgen even met ochtendurine testen. Als die nog niet donkerder is lijkt het me toch dat hij nog reageert op die 11 hcg...
Dit was m dus.. ff uit elkaar gehaald maar krijg m door dat weerkaatsende stripje niet goed op de foto.. in t echt zie je t nog iets beter
Dat is dus het gekke shania.. mijn bloedtest gaf een hcg uitslag van 11.. diezelfde middag getest en een tweede streepje (zie pag. 1)..
Ja had ik misschien moeten doen idd... Nu al weggegooid en heeft denk ik geen zin om m uit de prullenbak te vissen haha
Nou zelfde streepje als gister.. Dus ga er nog echt vanuit dat ie nog reageert op die 11 hcg.. Anders had ik nu wel donkerder getest denk ik
Ik ben er ook bang voor helaas. Hij had echt moeten zijn opgelopen in 2 dagen. Ik vind hem zelfs iets lichter dan gisteren.
Raar he.. is ie dus veeel gevoeliger dan er staat.. Misschien voor meiden in de toekomst wel fijn om te weten..
Oké.... Mn test is nu weer donkerder.. Weet dat ik sowieso een middagtester ben maar dit is echt frappant...
Onzeker, dat is het idd... Maar ben er nog niet gerust op eigenlijk... Weet niet of ie donker genoeg is voor 10 of 11 dpo... Morgenmiddag en die middag erop weer testen...