Ja dat had ik ook met action. Maar de foto's die TS heeft geplaatst zijn allemaal "vers" dus dan heb je dat probleem niet.
Manaolana je hebt gelijk hoor, dat maakt me ook zo onzeker.. Maar als het nog oud hcg is mag het echt niet donkerder worden.. dus als ik niet zwanger ben zouden ze juist terug moeten lopen maar dat lijkt andersom, vandaar dat ik het niet meer snap... Liva klopt dat ze naarmate de tijd verstrijkt weer iets lichter worden.. Maar durf ook geen kv te doen want die is NOG gevoeliger dan deze en dan ben ik nog onzekerder..
Na de mola deed ik in het begin een test op dezelfde dag als de bloedtest.. Op deze test had ik een hcg waarde van 60
Ik heb het idee dat ze oplopen . Zeker als ik kijk naar de laatste test (60hcg) die vind ik lichter dan de test die je gister gedaan hebt . Jeetje meid , wat ga jij door een spannende tijd.
Heb hier helemaal overheen gelezen sorry... Ja misschien dat ik dat wel doe maar dan wacht ik daar gewoon tot maandag mee.. Als ze tot maandag nog donkerder zijn geworden dan ga ik zeker bellen. Moet altijd op dinsdag bloedprikken dus de kans is groot dat de gyn (als ik maandag bel) dan zegt dat ze dinsdag wel mn bloed prikken en zien wat eruit komt..
Ben gister ongesteld geworden... En hoe! Dus denk dat er wel iets zat hoor eigenlijk.. Maar goed, op naar een volgende ronde. Morgen weer bloedprikken, hoor dan weer woensdagochtend wat de huidige hcg waarde is..