vanaf hoeveel maand in bugy/wandelwagen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kimii, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Hier vanaf 7 maanden.

2. selina1212

selina1212 Actief lid

17 apr 2012
    134
    0
    0
    hallo.
    hier is jayden nu 5,5 maand en hij paste echt niet meer in de bak
    toen de maxicosi erop geklikt dat vond hij 2 weken prima
    maar de laaste tijd schreeuwen het is wat krap en hij wil zitten en rondkijken dus gisteren de quinny omgebouwd tot buggy
    beetje in ligstand en dat gaat prima geen tranen meer alleen een lachend bekkie.

3. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Bij de oudste met 4 maanden die werd hysterisch in de wandelwagenbak en kon al prima zelfstandig zitten. Bij de jongste hebben we haar nog steeds niet overgeplaatst omdat ze het prima vindt om te liggen en ze ook nog niet kan zitten.

4. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Mijn dochter van 4 mnd is 9 kilo en 73 cm en die ligt in de maclaren xt techno helemaal plat en die mag en kan dus vanaf de geboorte :)

Maat meestal draag ik haar in de draagdoek of ergonomische draagzak.

Ze ligt in de wagenbak ook helemaal klem.
    De wagenbak is 66 cm en zijzelf is dus 7 cm langer.

5. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

In de maclaren xt techno buggy.

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn zoontje begon zich op te trekken aan de randen van de kinderwagen en inderdaad benen over boort te gooien dus toen heb ik hem snel omgebouwd. Werd echt gevaarlijk want hij was al bijna een keer gevallen. Was ook rond 4.5 maand/5 maanden.

Ik heb een Bugaboo Buffalo en die kan helemaal plat. Sinds een maand ongeveer heb ik hem tussen lig en zit in. Als hij in slaap valt doe ik de wagen wel weer plat ;)

7. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Onze dochter hebben we met ongeveer 5 maanden overgedaan naar het zitgedeelte. (Wij hebben de maxi cosi mura 4) ze rolde steeds om in de bak en begon zich op te trekken aan de rand van de bak. Het zitgedeelte kan ook plat dus was geen probleem.

8. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Als je dit doet moet je wel super alert zijn! Zo'n wagenbak is best laag en het is zelfs voor een minder handige baby (of juist voor een minder handige baby ;)) niet moeilijk om over het randje te kieperen. Mijn dochter is er een keer bijna uitgevallen toen ik haar op haar buikje legde in de supermarkt, zodat ze lekker mee kon kijken en ze ineens op haar handjes en voetjes ging staan. Ze verloor haar evenwicht en ik kon haar dikke pamperkontje nog maar net terugduwen of ze was eruit gevallen. :(

Sindsdien mag ze hier niet meer op haar buikje in de wagenbak en moet ik haar altijd heel goed in de gaten houden (ze kan zelf rollen).

Ze is nu trws 6,5 mnd en ik moet nu dus over naar de wandelwagen. Helaas slaapt ze hier een stuk minder goed in.

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met ruim 6 maanden de buggaboo omgebouwd, dochter werd boos, probeerde te gaan zitten etc, in t begin bijna plat en nu alleen nog plat als ze gaat slapen.

10. Senna24

Senna24 Lid

12 jun 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanaf 7,5 maand. Zolang hij nog niet goed kan zitten is plat beter.

Deel Deze Pagina