Zoals de titel al aangeeft: Vanaf hoeveel maanden ging jullie kindje in de buggy? Ik heb een 2ehands MacLaren waarvan de rugleuningin 5 standen kan. Waarom ik het vraag is omdat wij in de zomer op vakantie gaan maar we dus een beetje ruimte tekort hebben in de auto (we hebben een grote wandelwagen). Ik vroeg me af of het voor korte stukken reeel is om daar een baby van een aantal maanden in te leggen?
Ik geloof hier een maand of 7 - 8... gewoon even uittesten of de riempjes goed zitten en of ze enigzins kunnen liggen.
Vorig jaar zijn wij op vakantie geweest met vrienden; hun dochter was toen 9 maanden en die zat er ook al wel een tijdje in hoor! Denk vanaf een maand of 7, 8?
Ik heb de buggy aangeschaft met 8 maanden ofzo en toen zat ze er goed in! Ze kon toen al wel goed zelf zitten. Je moet het even uitproberen, zo heel piep zijn ze ook niet meer (dan)! Even kijken hoe het zit. Houd er wel rekening mee dat ze meer bobbels voelen enzo! (voor t ruggetje en t nekje)
Welke maclaren is het, ik heb speciaal de techno xt aangeschaft die is vanaf dag 1 te gebruiken. Mijn meissie is als we op vakantie gaan al 6 maanden en het gaat nu al prima hoor. Ik denk dat je wel goed moet kijken naar de vering van je buggy ze zeggen dat dat juist zo slecht is van het te vroeg in de buggy vervoeren. Niet het zitten of het liggen maar juist het stoten en trillen.
Ik denk deze niet, zie niet echt mega goede vering zeg maar, als ze goed kunnen gaan zitten zal ik 'm weer eens tevoorschijn halen
ik ben de buzz buggy zit gaan gebruiken toen ze een maand of 7 was omdat ze hier mooi in gekanteld kan worden. Inmiddels heb ik sinds 2 weken een maxi cosi mila buggy.
Mijn oudste ging er vanaf een maand of 10 in. Toen kon hij goed zelf zitten en ging bijv. ook mee op de fiets. Deze zomer gaat de Bugaboo nog mee voor onze jongste, hij is dan 8,5 maanden en dit vind ik echt veel comfortabeler. Wij kiezen voor een dakkoffer op de auto, zodat je ook zonder problemen de rest van je bagage kan meenemen.