wie foto's van kinderwagen??

Discussie in 'Verzorging' gestart door kiddie, 19 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiddie

kiddie Niet meer actief

Hallo,

Mijn dochter is nu 5,5 maanden en groeit zo'n beetje uit de bak.
    Nu wilde ik vandaag de wandelwagen proberen, maar het is geen gezicht als ze er in zit/ligt.
    Ligt het aan ons model? Het is geen merk. Ik heb ook een buggy onderstel voor maxicosy, maar zelfde verhaal.

Hoe doen jullie dat? Is er iemand die een foto heeft zodat ik even kijken kan?

Bedankt!!

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    het is sowieso even wennen om een kleine frummel in het zitgedeelte te zien. Hier was t toen winter dus die voetenzak vult t dan al wel een beetje op. Verder ook de winterjas, dan lag ze al wat vaster.

Anders proberen met een verkleiner. De meeste buggyverkleiners enz passen wel in veel wagens

3. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ja misschien is het wennen. Maar het tuigje is ook nog te groot, waar kun je zo'n verkleiner halen dan?

4. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Hehe, dat hadden wij dus ook =P
    Nu gebruikten we ook een voetenzak, en ik vulde het op met een dekentje.
    Ik heb er geen verkleiner voor gehaald, maar haar zo lekker ingestopt dat ze goed zit, en er geen holling is onder haar rugje.
    Het is maar eventjes, en past hij/zij er toch goed in ;)
    Bij ons nooit geen problemen gehad hoor...vond het eerst ook raar lijken, maar kreeg alleen maar leuke reacties, van och wat een ukkie hihi, en het is ook eigenlijk wel een ukkie en errug schattig zo in de wandelwagen :D

Heb er geen foto van helaas.

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik vind het er ook niet geweldig uit zien, maar goed... het is niet anders. In de wandelwagenbak was het ook niet zo'n succes. Hier een fotootje, maar ik weet niet of je er wat aan hebt, want ik heb geen foto waar de hele wagen op staat (wel een waar de voetenzak dicht is, maar dan zie je eigenlijk nog niet echt iets):

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb alleen deze foto van Beau in de wandelwagen/buggy.
    Geen idee of je er wat aan hebt :)

7. kiddie

kiddie Niet meer actief

@ Dees, dit ziet er veel beter uit, misschien is onze wagen te groot. Ik heb het gevoel dat haar beentjes zo loshangen. De voetenzak past niet heel goed, maar daar ligt het niet aan denk ik. Als ze dan haar voeten op wipt, hihi dan denk je waar is het kindje nou?? zo'n klein koppie er uit. Net of ze zo met zak en al er uit glijd. Maar dat kan natuurlijk niet.

@Josien, jij hebt wel een soort verkleiner, dat bedoel ik dus. Zat dat bij jou wagen?

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb een quinny speedi en gebruik een zitverkleiner. Mijn ventje is maar smalletjes maar alleen met zitverkleiner past hij er goed in. Anders zijn die tuigjes ook veel te groot.

9. kiddie

kiddie Niet meer actief

Hoi Wup, dat heb ik dus ook dat dat tuigje te groot is. Maar nogmaals de vraag, zat die verkleiner bij de wagen of kan ik die los kopen??

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    ik heb em los gekocht.

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Die van mij zat er standaard bij. Het is de Mutsy Transporter.

12. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hoi Josien,

Ik heb ook de transporter maar mijn meisje blijft onderuit zakken nu de voetenzak eruit is ( ivm warmte). heb het hoofdkantoor al gebeld met vraag voor oplossing maar die hebben zij niet en zij zeggen ook dat het nooit voorkomt. Nu zie ik dat het veel vaker voorkomt. Hoe doe jij het?

13. Ik heb een mutsy slider, maar daar zit geen verkleiner bij.
    Mijn grote man in namelijk ook al bijna uit de bak gegroeid!

Zijn er geen universele verkleiners te koop?

Deel Deze Pagina