Komt vast goed maja! T. heeft die hele eenkennigheid zelfs het eerste jaar niet gehad, pas met een maand of 14 kwam het bij hem. En jouw T. is volgens mij een lekker nieuwsgierig mannetje, die vindt het KDV vast bijster interessant
Oudste met 13 weken, jongste met 12 weken. Oudste alleen problemen gehad toen hij met 14 maanden ging verhuizen naar een ander kdv, dat viel wel ongelukkig qua leeftijd. Heeft een maand geduurd, daarna was het weer dik in orde. Jongste is volgens mij eenkennig geboren. Maar zij was snel gewend aan haar eigen leidsters. Zij moest overal huilen zodra ik uit beeld ging (zelfs als ze bij papa zat), maar op het kdv deed ze dat nauwelijks. Alleen als haar eigen leidsters vroeg weg zijn, kan ze zo gaan huilen tot ze gehaald wordt...
Mijn zoontje was ook 10 weken. Ik ben immers alleen en moest weer werken. Ging prima En zoals al gezegd met 9 / 10 maanden beginnen met wennen is de meest lastige periode. Ben blij dat hij dus al vroeg gegaan is ivm het wennen. Met 6 maanden is hij echter nog wel door verhuizing van dagverblijf veranderd. Echter ook dat is gelukkig voor de werkelijke eenkennigheid geweest en ging ook al snel helemaal prima.
Oudste met 10 maand en die heeft heel wat af gehuild en lang moeten wennen. Jongste met 4 maand. Ze is nu 4x geweest en tot nu toe gaat het heel goed. Hopelijk blijft dat zo