Hi, Wij staan op het punt om een kinderwagen te kopen maar nou vraag ik me af of we de voetenzak wel nodig zullen hebben, ons kindje wordt eind september geboren vanaf hoeveel maanden wordt er gebruik gemaakt van een voetenzak? Bedankt! Inkie
Isa is in november geboren, de voetenzak van de maxi-cosy heb ik best veel gebruikt. Voor als je die op de wandelwagen klikt. Als je de kinderwagenbak gebruikt heb je geen voetenzak nodig. De wandelwagen zelf heb ik nog niet met voetenzak gebruikt. Dat zal van de winter pas gebeuren denk ik.
Lotte is medio september geboren, we hebben direct de voetenzak in de maxi cosi gebruikt en de voetenzak van de bugaboo toen Lotte 2 maanden oud was. Ik heb hem zelfs in de kinderwagenbak gebruikt omdat het lekker warm was en geen gedoe met dekentjes etc.
Ik heb de voetenzak gebruikt zodra Lisa in de wandelwagen ging (toen de kinderwagen omgebouwt werd naar buggy, heb een combi) In de lente heb ik de voetenzak nog gebruikt, en in de zomer weer niet als het echt warm genoeg is... (Lisa is van november '04.)
Mijn dochter is eind november geboren. Zij heeft 5 1/2 maand in de wagenbak gelegen en móest toen de bak gaan vervangen voor de buggy inzet. Ik heb toen de voetenzak niet gebruikt maar daarna in de herfst en winter natuurlijk wel. Heb ze zak afgelopen voorjaar ook nog gebruikt. Dus mijn advies zou zijn, neem em erbij want je gebruit em erg lang. Niet alleen als ze nog baby zijn. Groetjes Suus
Ik heb alleen van de maxi-cosi de voetenzak gebruikt... in de bak hadden we een dekentje/laken en in het zitgedeelte gebruikte we die niet. dan is een dikke broek (majootje eronder evt.) met een warme jas/sjaal met genoeg.