Hallo allemaal, Ik mag van het CB gaan fietsen met mijn dochtertje. Nu lijkt het me handig om achterop de fiets een buggy mee te kunnen nemen. Er zijn alleen zoveel verschillende soorten. Met welke buggy hebben jullie goede ervaringen en welke steun voor je fiets gebruiken jullie? Alvast bedankt! Groetjes Michelle
Ik heb de koelstra simba buggy van 80,- en de universele buggy drager van 20? euro van de prenatal en t werkt prima! Al 2 jaar
Wij hebben een kleine simpele buggy voor op de fiets (zonder standen) en voor de rest een comfortabele buggy (prenatal deluxe) . Ik heb geen buggydrager maar doe de buggy in de fietstas en maakt deze met een sjorbandje aan het achterzitje vast.
Maclaren quest omdat: - hij niet zwaar is - makkelijk in/uit te klappen is - verstelbare rugstanden heeft - een regenhoes die er heel snel op/af gaat je kunt een buggydrager kopen die je aan de zijkant van je fiets bevestigd. Het gedeelte tussen de wieltjes zet je op een haakje. Dan maak je het riempje vast en trekt het riempje strak aan. klaar is kees! Je kunt evengoed gewoon fietstassen gebruiken.
Hier een Nuna Pepp buggy. Drager monteer je aan de achterkant van de fiets, dus je hebt niet het gewicht van de buggy aan de zijkant hangen, maar volledig achter je achterwiel.
Hier ook de Nuna Pepp, zijn we tevreden over. De drager is een prima ding (al voel ik me wel een verhuisbedrijf soms; 2 volle fietstassen, kind, buggy en buggydrager!). Maar we komen overal waar we zijn moeten, met alle spullen en daar gaat het om.
Hier zelfde buggy en buggydrager. Ideale buggy en fijne buggydrager omdat het aan de achterkant zit en niet aan de zijkant.
een prenatal buggy was op daT moment...(3jaar geleden) de lichtste, lichter als de simba. heb ook een zapp maar geen drager..heb nooit de behoefte gevoeld de drager te kopen omdat ik de zapp toch ook vrij groot vond...tis zowiezo allemaal groot en zwaar bij nr 2 wil ik een draagdoek gebruiken
bij de eerste de koelstra simba en de steco drager, ging prima dacht ik. Nu een ringsling! ideaal! Elize vindt het HEERLIJK, ik ook. Gewoon in mijn handtas en bij de winkels gaat hij om! Ben er zo blij mee!
Hier eigenlijk hetzelfde! Of, als we wat langer wegblijven gewoon een draagdoek. Een ringsling vind ik alleen maar fijn voor eventjes.
Batavus mabo, met steco buggydrager en mclaren volo. Buggy weegt nog geen 4 kilo en ons meisje zit er verbazend goed in. We hebben ook nog een zapp buggy..de drager was nog duurder dan de 2e hands mclaren. De zapp is overgins ook 2e hands en ligt achter in de auto en hoeven we de boel niet iedere x over te pakken.
waarschijnlijk bedoelt ze: een draagdoek ipv buggy! want ik geloof ook niet dat er hier mensen zijn die hun kind IN de buggy OP de fiets vervoeren he!
Het wordt waarschijnlijk een buggy van Nuna Pepp of een MacLaren met buggydrager aan de achterkant van de fiets, dat lijkt me inderdaad ideaal. Bedankt allemaal!