Je moet doen wat goed voelt..tijdens mijn vorige zwangerschap kochten we al vrij snel wat rompertjes..een week later ging het mis. Het deed pijn om naar de babykleertjes te kijken na de miskraam..zeg niet dat je er vanuit moet gaan dat het misgaat natuurlijk. Deze zwangerschap hebben we gewacht tot 12 weken..je wordt gewoon voorzichtiger.
wij zijn gisteren geweest en hebben toen pas zelf de eerste dingen gekocht (nog geen kleertjes, die komen nog wel ) Dat komt omdat we nog een aantal dingen in huis af moesten maken wat voorrang kreeg Nu ik eenmaal al iets gekocht heb, wil ik blijven kopen haha! Over een paar weken gaan we echt ALLES kopen (dan heb ik het over de 'kleine' spulletjes zoals alle hydrofielen, dekens, lakentjes voor het bedje en eerste pakjes enzo ) Ik kan niet wachten!!
Na de 20 weken heb ik 2 setjes gekocht en dat was het eigenlijk.. rest moet ik allemaal nog kopen. Met 5 weken vind ik geen aanrader om al allemaal dingen te gaan kopen. Snap wel dat je heel enthousiast bent hoor. Het is mijn eerste zwangerschap gelukt om het bij neuzen te houden. Lekker al veel uitgezocht enzo maar nog niks gekocht. Daarna heb ik nog 2 miskramen gehad en mijn dochter is na de 20 weken echo overleden dus daarom ben ik wel terughoudend. Toen ik wist dat ik een dochter kreeg vorige keer had ik al van alles gekocht en dat staat nu dus maar te staan in een plastic bak.. 't geeft me meer verdriet eigenlijk.
Ik heb vorige week na de 2e goede echo met kloppend hartje het eerste rompertje gekocht. Voor de rest wil ik toch liever wachten tot we het geslacht weten, dat is over een maandje. Daarna ga ik wel flink aan de shop. Bij de 1e kreeg ik met 28 weken weeën en lag ik de rest van mijn zwangerschap in het ziekenhuis. Ik kon toen bijna alles via internet gaan kopen. Deze keer wil ik dus alles vroeg klaar hebben...