Bij pierrot (of hoe je het ook schrijft ) daar bij bufkes in de straat, helemaal achteraan Pierrot Ook in Deurne bij kidz en teenz hebben ze haarbandjes
Ik kom hier even spammen... Wat een onwijs schattig kindje, zeg! En dat haarbandje staat haar prachtig.
Dames mijn dochter heeft echt een bos zwart haar. Daantje wat een prachtige meid mijn kleine meid heeft wat meer haar! Wat een geweldige rokje waar vandaan als ik vragen mag? Lijkt me helemaal geweldig voor de fotoshoot!
Nooit haarbandjes gebruikt, vind dat niet echt leuk en lijkt me echt niet lekker zitten voor zo'n pasgeboren baby. Toen ze langer haar kreeg gewoon met clipjes begonnen. Maar ik vind bij mijn dochter een haarband nu nog steeds niet mooi, dat vind ik alleen mooi bij veel en vol haar.
haarbandjes vind ik echt niet mooi. Dus nooit gedaan. Vanaf een maand of zes wel clipjes omdat dr haar in dr ogen begon te hangen.
ik vind het eigenlijk geen gezicht bij een pasgeborene hihi, ik heb nog geen idee, heb het nog niet gekocht. als ik naar mijn zoontje kijk als baby duurt het wel even voordat er wat in kan. die was vrij lang kaal. maarja als mijn meisje nu meteen een bos krullen heeft misschien na een paar maanden ofzo
ohh kimberly wat een schatje die haarband vind ik wel erg leuk staan trouwens wat een bos haar al in mijn fam zijn de babys allemaal heel lang kaal, en bij blond valt het haar dan ook niet zo snel op hihi
Hier vanaf 12 weken, maar niet elke dag maar gewoon als ze netjes gekleed is zeg maar (jurkje rokje enzo) zoals hier met kerst: Bekijk bijlage 302525
Geloof dat ze met ruim honderd weken of zo voor het eerst iets Van een speldje in haar haar had. Tenminste tot die tijd had ze nauwelijks haar. Haarbanden bij baby's hou ik niet van.
bij blond valt het idd niet zo op, ik vind zo'n dun bandje dan toch schattig staan zeker als het kindje een mooi rond bolletje heeft. mijn beide kids hadden met de geboorte al zo'n bos lang haar. hierdoor worden ze wel vaker ouder geschat vind ik.
Bij ons is het een verassing wat het wordt maar 1 ding weet ik zeker. Ik zal mijn babydochter nooit een haarband indoen. Ik vind geen gezicht namelijk. Maar goed iedereen zijn eigen natuurlijk .
hier niet zo weg van haarbandjes. het lijkt mij overigens ook helemaal niet fijn voor een pasgeboren baby een strakke band om het hoofdje. ik zou het presoonlijk dan pas vanaf een half jaartje doen.