3de kindje weer een meisje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ni84, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Mijn derde kind was van hetzelfde geslacht als de oudere twee?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Hoihoi,

Ik begrijp natuurlijk ook wel dat dit een beetje een onzin vraag is maar toch...

Wij hebben nu 2 meiden en gaan voor een 3de kindje. Nu zou ik een jongetje wel erg leuk vinden. Onze meiden willen graag een broertje en mijn vader heeft alleen maar dochters en kleindochters, dus het wordt tijd voor een knul :p

Wie heeft 2 kindjes van het zelfde geslacht en werd de 3de weer hetzelfde. En bij wie werd de 3de juist van het andere geslacht?

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik ken een moeder die nu zwanger is van haar derde meid
    En een moeder die 5 meiden heeft

Zelf kreeg ik eerst een zoon en toen twee meiden, de meesten zeiden " zul je zien krijg je weer een meid ! "
    Maar wij krijgen nu weer een zoon

Ik ken ook een moeder die eerst twee zonen gekregen heeft en daarna een dochter

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik lees mee! Altijd wel leuk om eens te kijken al zegt het natuurlijk helemaal niets hahA

Ik heb 2 jongens en ben zwanger van nummer 3.
    Ben er benieuwd.
    Zou een meisje heel leuk vinden maar 3 jongens lijkt me ook gaaf!
    Mijn voorgevoel zegt op dit moment een meisje

4. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Na twee zoons nu in blijde verwachting van een dochter :)

5. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hier zwanger van ons derde zoontje, heerlijk die jongens :D

6. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Hier na twee jongens een meid op komst..

7. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    Hier na 2 jongens een meid en nu weer een jongen :D er valt toch niks over te zeggen de collega van mijn man heeft 4 meiden ;)

8. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

#8 Grietjenb, 24 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2015
    Na 2 meiden kwam bij ons een jongen. En daarna nog drie jongens ;) Nu ben ik weer zwanger en ben dus wel erg nieuwsgierig wat dit is. Weer een jongen of dit keer een meisje.

9. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Hier drie meisjes

10. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Als je persee een jongen wilt ga je naar Cyprus IVF daar mag je kiezen :) hoop mensen zijn er op tegen maar ik snap wel dat je na twee meisjes zelf wilt kiezen of je een jongen of meisje krijgt :) natuurlijk is gezondheid het belangrijkste maar als je mag kiezen of je derde kindje een jongen of meisje word , waarom niet :)

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Maar stel nu dat je uit je ivf maar 1 embryo krijgt en dat is niet het geslacht van je keuze, gooi je die dan weg?
    Ik krijg daar kippenvel van. Nee, ik merk het al. Ik ben daar op tegen :D

Wij hadden bij mijn eerste zoon maar 1 embryo. Mooi niet dat ik die zou wegdoen omdat het geen meisje was! Wat een heerlijke knul!

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik wil graag een kind met blauwe ogen en blond haar... Kunnen ze dat ook? Wie wilde dat ook alweer...

Ik ben ook tegen geloof ik. ;) maar goed, ik dwaal af.

On topic, ik kan niet stemmen, maar toevallig hebben meerdere vriendinnen/kennissen na 2 meiden een jongen gekregen.

13. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Oh, ik zal onze camping in Hongarije afzeggen en een retourtje Cyprus boeken:D

Nee, het is maar gein... Maar ik ben wel benieuwd hoe vaak het hetzelfde en hoevaak niet... Is toch gewoon grappig. Ik wil graag een kindje, het liefst gezond. En als ik dan nog zou mogen kiezen, dan lijkt een jongetje me wel leuk. En we hebben zo'n leuke jongensnaam .. Hihi :)

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Als jouw man nu de mijne verteld hoe die een meisje maakt, dan verteld de mijne aan jouw man hoe die een jongetje maakt :D
    Voor als we ooit voor een derde zouden gaan.

15. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je een jongen wilt moet je die verweken op de dag van je eisprong ;))
    Mijn zoon is verwerkt op de dag van de eisprong..
    Onze toekomstige dochter in de dagen voor de eisprong..dus niet gesekst op dag van de eisprong.. (je moet wel een erg regelmatige cycles hebben.. Of hem voelen als je voor een jongen gaat kun je dan meteen aan de slag als je je eisprong voelt )

Het geeft 1% meer kans maar hier heeft het geholpen hihi :) een jongen was hier overigens net zo welkom hoor..

16. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Haha zulke reacties had ik al verwacht! M'n schoonzus is daar geweest na vier meisjes wilden ze heel graag een jongen. Het is niet mijn plaats om over andere mensen te oordelen .. Voor hen was dit DE oplossing .. .. Bij ons zijn meisjes en jongens welkom ; geen verschil, maar dat wil niet zeggen dat ik hun keuze veroordeel. Ze is gelijk zwanger geworden van de eerste tp en ze hebben de andere cryos gedoneerd aan stellen die niet zwanger kunnen worden. Dat vind ik een mooi gebaar :)

17. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Zelf krijgen we nu een zoontje na een zoon en een dochtertje dus daar heb je niks aan ;)
    Stiefzus m-J-m, Nicht J-j-m, andere nicht m-m-J, vriendin m-J-m, kennis J-m-m, andere kennis m-m-m, dus dat zegt helemaal niks. Kan dus alle kanten op ;).
    Hopelijk mogen jullie nog een klein ventje in armen sluiten. Niks mis met deze wens zolang je nog een meid met net zoveel liefde zal ontvangen.

18. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Je kan heel veel op internet vinden hoor wat tips betreft bv wat je wel en niet moet eten om meer kans te maken op een jongetje maar of het werkt?;)

19. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Hier na 2 dochters een zoon en daarna een dochter*

20. Charlie86

Charlie86 Lid

1 jun 2015
    60
    0
    0
    Wij hebben 3 stoere maar super lieve boys ♥ en nu zwanger van een... verrassing :) Over 2 weekjes hebben we een pretecho. Ben zoo benieuwd! In alle nub topics wordt meisje gezegd... maar of dat nou zo betrouwbaar is? :) we moeten nog eventjes wachten.

Deel Deze Pagina