Ik werdvanochtend om 5 uur wakker met erge hoofdpijn en misselijkheid. Heb 2 paracetamol gepakt en kan sindsdien niet meer slapen vanwege de hoofdpijn. Lijkt een beetje op migraine. Nu vind ik het altijd lastig wanneer je aan de bel moet trekken ivm zwangerschapsvergiftiging. Iedereen kan natuurlijk een keer hoofdpijn hebben of misselijk zijn.op het briefje van het ziekenhuis staat dat je moet bellen als je een van de symptomen hebt (waar dus zowel hoofdpijn als misselijk op staan) maar ja lijkt me nu nog wat voorbarig. Zijn er nog andere dingen hoe je kunt testen of dit mogelijk zwang.verg is? Ben morgen 34 weken.
Beste toch even de verloskundige vragen om je bloeddruk te controleren. Heb ik ook weleens gehad hoor, misselijk en vreselijke hoofdpijn. Ze kwam meteen langs en gelukkig niets aan de hand. Succes.
Gewoon eventjes bellen, zekere voor het onzekere Ze checken dan je bloeddruk en urine en misschien wel een ctg
Ik zou geen risico's nemen, ze zijn wel wat gewend en je staat liever een beetje voor lul omdat je te snel belt dan dat je spijt krijgt dat je niet eerder aan de bel hebt getrokken.
Heb net ff bij de huisarts mijn bloeddruk laten checken en die was goed (ik moest voor mijn zoontje er toch zijn). Morgen heb ik controle in het ziekenhuis gepland staan dus dan kaart ik het ook nog ff aan!